Новости Фокстрот

Реалізувати цю мету вдалося завдяки спільним зусиллям покупців емоційного мерчу із лисичкою Фоксі. Адже кожна така покупка перетворюється на внесок у проведення арттерапевтичних і корекційних занять. У серпні 2025 року благодійна ініціатива Фокстрот «Подаруй щасточку добра» у партнерстві з БО «СОС Дитячі Містечка Україна» відзначила дворіччя. Її головна мета – це допомогти дітям і родинам, які постраждали від агресії росії, впоратися з емоційними травмами та відновити відчуття безпеки. За цей час психологічну та соціально-педагогічну підтримку отримали 507 дітей та їхніх батьків. Лише упродовж літа 2025 року організатори ініціативи провели 31 заняття, у яких взяли участь понад 115 підопічних Київського центру укріплення сімей. 16 арт-терапевтичних занять з елементами майстер-класів для 84 учасників. «Лікувальний» ефект досягається завдяки тому, що в процесі творчої діяльності створюється атмосфера емоційної теплоти, доброзичливості та емпатійного спілкування. Діти навчаються виражати емоції через творчість та знаходити внутрішню опору. 15 корекційно-розвивальних занять, що охопили 31 дитину. Їхня мета – допомогти дітям розвивати важливі навички, які можуть бути ослаблені через складні життєві обставини або травми. Це може бути як покращення поведінки, так і розвиток когнітивних функцій, таких як увага, пам’ять та мислення. А також заняття дають дітям інструменти для здорового вираження емоцій і кращої комунікації в групі. «Ми віримо, що системна допомога має найбільший ефект. Тому для нас важливо не лише ініціювати благодійні акції, а й підтримувати їх у довгостроковій перспективі. Уже понад два роки ми разом із партнерами БО «СОС Дитячі Містечка Україна» допомагаємо дітям і батькам отримувати кваліфіковану допомогу фахівців. І той факт, що півтисячі дітей та їхніх батькі уже змогли отримати цю допомогу, надихає нас рухатися далі», – зазначила Леся Нікуліна, керівниця відділу торгового маркетингу Фокстрот та кураторка проєкту. Нагадаємо, що в межах акції «Подаруй шасточку добра» компанія спрямовує 30 гривень із кожної проданої одиниці емоційного мерчу на допомогу дітям. Цього серпня бренд додав до колекції новинку – фігурні дерев’яні пазли з Фоксі, які представлені у двох яскравих варіантах – «Фоксі-геймер» та «Фоксі-літо». Вони екологічні та безпечні для малечі та розвивають увагу й дрібну моторику, стимулюють логічне мислення і дарують нагоду для спільного заняття. Придбати товари з благодійної лінійки мерчу можна у магазинах Фокстрот і на foxtrot.ua. Довідка. Група «Фокстрот» співпрацює з фондом з 2010 року. У 2014 році мережа реалізувала благодійний проєкт «Ми разом», збираючи кошти на допомогу переселенцям, під опікою МБО «БФ «СОС Дитячі Містечка». У 2015 році, завдяки продажу листівки «Ми разом», було зібрано кошти для 79 багатодітних сімей зі сходу України, яким надали продуктові набори та необхідні в побуті речі. З 2016 по 2019 роки компанія організовувала збір коштів у благодійні бокси для проведення арттерапевтичних занять для дітей. З початком повномасштабного вторгнення бренд надав допомогу сім’ям з Донецької, Луганської, Харківської, Херсонської та Запорізької областей, якими опікується благодійний фонд в Києві та Київській області, передавши понад 60 одиниць побутової техніки.
img
За цими цифрами – щоденна робота команди, єдність і віра в Перемогу У серпні 2025 року, до 34-ї річниці Незалежності України, у Фокстрот підсумували результати роботи корпоративного штабу «Допомога нашим» та окреслили внесок компанії у зміцнення обороноздатності країни. За час повномасштабної війни, починаючи з 24 лютого 2022 року, волонтери корпоративного штабу опрацювали 1531 офіційне звернення і передали на потреби захисників обладнання майже на 49 млн грн. Це 9105 одиниць техніки, яку отримали військові підрозділи Сил оборони України – ЗСУ, ССО, ППО, ДПСУ, СБУ, розвідки та інших формувань. Частину допомоги також отримали волонтерські ініціативи, медичні заклади та інші запитувачі. Окремі позиції передано завдяки корпоративним і партнерським донатам, які допомогли закрити як загальнонаціональні, так і локальні збори. «За кожною цифрою стоять конкретні люди, їхня щоденна праця, небайдужість і віра в Перемогу. Саме завдяки колегам з корпоративного штабу «Допомога нашим» запити від захисників та ініціативи від співробітників перетворюються на реальні результати. Вони – душа та рушійна сила корпоративного волонтерства Фокстрот», – зазначив засновник бренда Фокстрот Геннадій Виходцев. Корпоративний штаб «Допомога нашим» створено одразу після початку повномасштабного вторгнення рф в Україну. Наразі понад 50 активістів з-поміж працівників компанії – від СЕО до консультантів – організовують допомогу захисникам України від імені компанії, поєднуючи щоденну роботу з волонтерством. Завдяки їх злагодженій роботі налагоджено системну і регулярну взаємодію з Силами оборони України. Зокрема, допомогу від Фокстрот за цей час отримали: ІІІ штурмова, 47-ма бригада «Маґура», 73-й Морський центр ССО, Київська зенітна ракетна бригада, підрозділи ППО на Харківщині, Миколаївщині, Херсонщині, Одещині, десантники, штурмовики, прикордонники, армійська авіація та бригади Повітряних сил України тощо. За вагомий внесок у підтримку ЗСУ 15 активістів штабу були відзначені Подяками головнокомандувача ЗСУ генерала Валерія Залужного. Особливу увагу штаб приділяє підрозділам, у яких служать співробітники Фокстрот – так звана #ротаФокстрот, яка налічує понад 200 колег. З початку війни компанія забезпечила їх підрозділи технікою на понад 1,5 млн грн. «Такий широкий перелік адресатів допомоги недаремний, адже потреби фронту щодня зростають і змінюються. Сучасна війна докорінно трансформувала підходи до ведення бойових дій: поряд з артилерією і піхотою на перший план виходять технології та інформаційні системи. А для їх ефективного застосування критично необхідна техніка – ноутбуки, планшети, телевізори та інші пристрої, які власне і займають «левову» долю допомоги від Фокстрот», – розповів Олексій Зозуля, СЕО компанії. Зокрема, захисники отримали 430 ноутбуків, що використовуються для керування високотехнологічними дронами, планування бойових операцій, роботи з картографічними системами та захищеними каналами зв’язку. 286 планшетів передано бійцям на передову – вони стали мобільними тактичними центрами для навігації, роботи з картами місцевості та керування малими дронами. 250 телевізорів і великих моніторів були передані для штабів і командних пунктів. Вони використовуються для оперативної візуалізації обстановки на фронті, аналізу бойових дій та ухвалення рішень у реальному часі. Серед важливих запитів – багатофункціональні пристрої (253 одиниці), що поєднують функції принтера, сканера та копіра. Вони забезпечують документообіг і комунікацію в польових умовах. Поряд із високотехнологічним обладнанням військові гостро потребують базової побутової техніки. Для забезпечення належних умов на позиціях Фокстрот передав 160 пральних і прально-сушильних машин, а також 222 холодильники та морозильні ларі. Благодійність компанії не обмежується лише прямою допомогою технікою бойовим підрозділам Сил оборони України. Фокстрот виступив партнером і першим донором всеукраїнського збору 1 мільйона гривень – «Гривню кидай – військового навчай», яку ініціювала ГО «Аеророзвідка на формування 4-х навчальних груп для подальшого навчання 2000 військових. Компанія вже вдруге підтримала ініціативу своїх працівників щодо традиційного благодійний аукціон «Різдво святкуй – своїх у ЗСУ шануй», завдяки якому в грудні 2024 року було зібрано 266 тис. грн на потреби колег-українських військових. Співзасновники бренда Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький подвоїли зібрану працівниками суму. У результаті – 11 співробітників-захисників отримали допомогу на реабілітацію, лікування чи підсилення технікою своїх підрозділів. У компанії додають, що робота корпоративного штабу «Допомога нашим» і підтримка військових триватиме до повної Перемоги України.
img
Нова локація у ТРЦ «Сонячна галерея» стала шостим представництвом ритейлера у місті. На відвідувачів чекають 29 брендзон, сучасний клієнтський хаб і впізнаваний етнодизайн у фірмових кольорах. 8 серпня омнікальний техноритейлер Фокстрот презентував новий – 127-й магазин. Він розмістився на 1 поверсі ТРЦ «Сонячна галерея» у Кривому розі. Простір має загальну площу 1080,8 м², з яких 842 м² займає торговий зал. Однією з ключових переваг нової локації стала розширена брендова експозиція з 29 бренд-зон, де представлені провідні виробники техніки: Apple, Samsung, LG, Hisense, TCL, Xiaomi, Delonghi, Philips, SEB, Razer, Hator та інші. Магазин працює за оновленим функціональним форматом, орієнтованим на максимальну зручність покупців. Тут облаштовано сучасний хаб, який об’єднує зону видачі онлайн-замовлень, швидкої оплати та сервісної підтримки. Окрім того, кожен продавець має доступ до внутрішнього застосунку FoxyHub, завдяки якому може оперативно видавати замовлення та надавати додаткову інформацію. Дизайн інтер’єру витримано у фірмовому стилі Фокстрот з національними етномотивами, інтегрованими у брендову палітру компанії, що вже стали впізнаваним елементом мережі. Також доступний фірмовий мерч з лисичкою Фоксі, маскотом компанії – частина коштів від його продажу традиційно спрямовується на психоемоційну підтримку дітей, що постраждали від війни. «Кривий Ріг демонструє високу лояльність до бренду Фокстрот, і відкриття вже 6-ого магазину – це стратегічна відповідь на запит регіону. Для нас важливо забезпечувати якісний клієнтоорієнтований та доступний сервіс, а також надавати можливість зручно купувати офіційну техніку з гарантіями», – прокоментував Данило Векленко, операційний директор Фокстрот. Фокстрот послідовно впроваджує практики безбар’єрного ритейлу, і новий магазин у Кривому Розі не став вийнятком. Простір зручний для відвідувачів, які пересуваються на кріслах колісних, користуються милицями або тростинами. Клієнтам з порушенням слуху доступне обслуговування жестовою мовою через сервісне рішення. Нагадаємо, станом на серпень 2025 року мережа Фокстрот охоплює 127 магазинів у 68 містах України, а також активно розвиває омнікальні канали – інтернет-магазин Foxtrot.ua та мобільний застосунок. Першу половину року компанія завершила з відчутними результатами: 505 млн грн сплачено до бюджету, а корпоративний штаб «Допомога нашим» передав Силам оборони техніки на 5,5 млн грн. З початку повномасштабної війни обсяг такої підтримки сягнув 48,5 млн грн. Омнікальний ритейлер планомірно розширює мережу, зберігаючи фокус на якості сервісу, клієнтоорієнтованості та технологічності.
img
Хиты продаж
Бестселлеры в категориях