Новости Фокстрот
Омнікальний ритейлер Фокстрот поєднує онлайн та офлайн-канали комунікацію з мільйонами покупців щодня, тому системно бере участь у проєктах, які допомагають українським сім’ям упевнено орієнтуватися у світі інформації, технологій і фінансів.
У жовтні компанія, як інформаційний партнер, долучилася до двох ініціатив Національного банку України і Міністерства культури та стратегічних комунікацій України з креативною комунікацією у соціальних мережах, аби підвищити рівень обізнаності українців – як у сфері особистих фінансів, так і в безпечному споживанні інформації.
Зокрема, з 29 по 31 жовтня Фокстрот інформаційно підсилив Національний тест із медіаграмотності, який реалізує проєкт «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунікацій України за підтримки міжнародних партнерів.
Цьогорічна четверта хвиля тестування охопила ключові теми сучасної інформаційної культури – соціальні мережі, фактчекінг, кібербезпеку, роботу з медіа та штучним інтелектом. До розробки тесту долучались експерти із волонтерського просвітницького проєкту «Як не стати овочем», проєкти StopFake та Нота Єнота. Окремий розділ уперше присвячено темі технологічних маніпуляцій – діпфейкам, алгоритмам і впливу цифрових систем на сприйняття новин.
А з 31 жовтня до 7 листопада, у Фокстрот долучилися до Другого Всеукраїнського тестування з фінансової грамотності для дорослих, організованого Національним банком України. Ініціатива приурочена до Всесвітнього дня заощаджень і є частиною Національної стратегії розвитку фінансової грамотності до 2030 року.
Онлайн-тест на платформі «Гаразд» пропонує учасникам перевірити свої фінансові навички у форматі практичних кейсів – від планування бюджету до захисту від платіжного шахрайства. Після проходження тесту учасники отримують персональні рекомендації для розвитку фінансової культури, а також мають змогу взяти участь у розіграші подарункових боксів від НБУ. Минулого року в ньому взяло участь близько 52 тис. учасників.
«Фокстрот – це бренд, який розвивається разом із суспільством. Ми прагнемо, щоб наші клієнти почувалися впевнено не лише під час покупок техніки, а й у цифровому середовищі загалом. Підтримуючи проєкти з фінансової та медіаграмотності, ми інвестуємо в розвиток культури усвідомленого користування технологіями, коли людина розуміє, як захистити свої гроші, інформацію та власні рішення», – наголосив Олег Нікольський, директор з маркетингу компанії Фокстрот.
Компанія підтримала ці ініціативи креативними публікаціями у зовнішніх каналах комунікації – Facebook, Telegram та Instagram, які сумарно охопили понад 400 тисяч користувачів. Також запросила долучитися до участі колег та їхніх близьких. До кампанії #ШахрайГудбай, яку Фокстрот проводить з ініціативи НБУ уже п’ятий рік поспіль, створили ролик з маскотом бренду, який у простій формі пояснює одну із шахрайських фінансових схем. Відео транслюється у 127 магазинах мережі по всій Україні. А на YouTube-каналі ритейла ролик має вже більше 3 тис. переглядів.
Крім того, у 2023 році Фокстрот включено до рейтингу «Індекс захисту персональних даних» від ГО «Інтерньюз-Україна». На думку юристів й експертів з цифрових технологій, політика конфіденційності Фокстрот увійшла до десятки найуспішніших серед 20 досліджених сайтів і 10 застосунків приватних технологічних компаній, які працюють в Україні. А у червні 2025 року, до Всесвітнього дня соціальних мереж, ритейлер спільно з Dignity Online запустив кампанію «Сильні онлайн – стійкі в житті», спрямовану на захист дітей в інтернеті через розвиток навичок розпізнавання цифрових загроз, турботу про власне психічне благополуччя та формування готовності звертатися по допомогу, коли це потрібно.
Окрім смартфонів і планшетів, тепер приймаються ноутбуки – як Apple, так і Windows, а також ігрові приставки (PlayStation, Xbox) та геймпади до них.
Маєте старий смартфон, ноутбук чи інший гаджет, яким давно не користуєтеся? Обмінюйте його на миттєву знижку для покупки нової техніки просто на Foxtrot.ua – ще швидше і з вигодою до 99%.
Що нового?
ФоксіОбмін – це зручна можливість дати друге життя гаджетам, якими ви вже не користуєтесь, і отримати натомість знижку на покупку нової техніки. У листопаді 2025 року сервіс отримав кілька важливих оновлень:
розширений перелік техніки, яку можна здати в обмін: окрім смартфонів і планшетів, тепер приймаються ноутбуки – як Apple, так і на Windows, а також ігрові приставки (PlayStation, Xbox) та геймпади до них;
оновлений віджет Trade-In на сайті Foxtrot.ua – тепер оцінити свій пристрій онлайн можна ще швидше та точніше, просто заповнивши коротку форму.
Ці зміни зробили сервіс більш універсальним – тепер кожен може знайти вигідний спосіб оновити свою техніку без зайвих витрат.
Миттєва знижка – як це працює
Здійснити оцінку пристрою можна прямо на сайті – за допомогою калькулятора Trade-in:
Зайди на сторінку бажаного товару на Foxtrot.ua → Знайди кнопку «Ти нам старе – ми тобі нове» → Натисни на віджет – відкриється калькулятор оцінки пристрою;
Обери бренд пристрою і категорію свого гаджета (смартфон, ноутбук, планшет, приставку тощо) → вкажи модель і стан, додай його фото – і за кілька хвилин отримаєш орієнтовну суму знижки.
Оцінка здійснюється дистанційно із застосуванням штучного інтелекту, який аналізує фото та технічний стан пристрою, а також проходить фінальну перевірку фахівця.
Якщо оцінка влаштовує – її як знижку можна застосувати під час оформлення покупки в магазині. Під час отримання замовлення консультант перевіряє пристрій, і якщо стан відповідає заявленому – обмін завершено.
«Ми прагнемо, щоб оновлення техніки було не лише вигідним, а й простим і безпечним для кожного клієнта. Оновлений ФоксіОбмін – це сучасний, екологічний і чесний спосіб зробити розумний апгрейд без зайвих витрат», – зазначили у Фокстрот.
Чому варто скористатися ФоксіОбміном
вигідно до 99%: знижка діє одразу, без очікування.
зручно: без поштових відправлень і складних процедур.
ширше: тепер приймаються ноутбуки, ігрові консолі та аксесуари.
екологічно: старі пристрої отримують «друге життя» після діагностики й оновлення.
безпечно: лише офіційна оцінка, прозорі умови, підтримка брендів.
Скористайтеся ФоксіОбміном уже сьогодні на Foxtrot.ua – і отримайте знижку на новий гаджет. Детальніше у магазинах Фокстрот і на сайті.
Ритейлер долучився до соціальної ініціативи, реалізованої фестивалем LINOLEUM спільно з Національним реабілітаційним центром «Незламні» | UNBROKEN і за підтримки Українського культурного фонду в межах програми «Стійкість суспільства через культуру».
У жовтні 2025 року компанія підтримала промоцію фінальних анімаційних роликів – переможців проєкту «Анімація діалогу: як говорити з ветеранами?» – і запустила їх трансляцію на понад 5700 екранах у всіх 127 магазинах мережі у 68 містах України.
Проєкт об’єднав мистецтво, психологічну підтримку та соціальну комунікацію. Ветерани бойових дій і підлітки з числа внутрішньо переміщених осіб створили короткі анімації, присвячені темі спілкування з ветеранами та інтеграції їх у мирне життя. Робота проходила у Львівській національній академії мистецтв за підтримки Українського культурного фонду влітку.
Ролики-переможці демонструють емоційні, щирі історії про те, як важливо говорити з повагою, не ставити болісних запитань і бачити в ветеранах не лише військових, а передусім – людей, які прагнуть жити, працювати й будувати мирне майбутнє.
«Ми переконані, що сила таких проєктів – у людяності. Коли бізнес допомагає поширювати важливі сенси, це створює реальний ефект: нагадує, що поруч із нами живуть герої, яким потрібна не лише вдячність, а й розуміння. Для нас честь бути частиною цієї ініціативи», – зазначив Олег Нікольський, маркетинг директор Фокстрот.
«Анімація діалогу» – це спроба почути одне одного у складній розмові. Це інструмент порозуміння, відновлення і дії.
Підтримка ініціатив, спрямованих на соціальну стійкість, безбар’єрність та ветеранську інтеграцію, є частиною ESG-стратегії Фокстрот. Упродовж 3,5 років повномасштабної війни рф в Україні компанія системно допомагає Силам оборони технікою (загальна сума – уже понад 50,5 млн грн), реалізувала програму реінтеграції ветеранів до цивільної роботи, провела низку навчальних курсів для персоналу про коректну комунікацію з ветеранами і ветеранками та цілеспрямовано впроваджує безбар’єрні рішення у своїй діяльності.
Хиты продаж
Бестселлеры в категориях

49