Новини Фокстрот

З ініціативи Національного банку України і за інформаційної підтримки мережі Фокстрот та партнерів стартувала нова хвиля благодійної акції «Смілива гривня» 2023. Протягом трьох місяців – з 4 вересня до 30 листопада 2023 року – по всій Україні триватиме збір монет номіналами 10, 50 копійок та 1, 2, 5 і 10 гривень. Сума зібраних коштів буде перерахована на потреби Збройних Сил України. За інформацією НБУ, наразі в обігу перебуває 14,3 млрд монет на суму більше 6 млрд грн. Значна кількість розмінних монет, зокрема монет номіналом 10 коп. та 50 коп. (28,3% та 9,2% від загальної кількості монет в обігу відповідно) часто не використовується українцями для готівкових розрахунків та лежить у скарбничках чи кишенях. Водночас, ці кошти можуть допомогти українським захисникам боронити країну від російського загарбника. «Під час повномасштабної війни більшість українців відчувають потребу робити свій внесок у Перемогу, зокрема і зовсім юні. Благодійна акція «Смілива гривня» – це гарна можливість для дітей та молоді долучитися до благодійності та конвертувати монети в потужну підтримку української армії. Тому ми оголосили нову хвилю збору монет для потреб сил оборони. Звертаюся до молоді, педагогів та усіх громадян загалом: здавайте монети до банків-партнерів акції, і ми відправимо їх на фронт. Війна триває, і підтримка для Збройних Сил України зараз так само потрібна, як і в перші дні війни» – закликав заступник Голови Національного банку Олексій Шабан. Мережа Фокстрот підтримала кампанію в інформаційному полі: в 116 працюючих магазинах, соцмережах ритейлера транслюються тематичні відеоролики та промоматеріали, щоб максимально розповсюдити новину про акцію. «Кожен з нас має пам’ятати, якою ціною здобувається перемога на полі бою та мирне життя в тилу. І наша роль у цьому також має велике значення, адже єдність та спільна дія є запорукою успіхів наших захисників. Саме такі акції, як «Смілива гривня» об’єднують нас та спонукають до добрих справ. Давайте разом підтримувати воїнів, аби допомогти хлопцям ще ефективніше нищити ворога!», – додав Олег Нікольський, маркетинг директор Фокстрот. Благодійна акція «Смілива гривня» насамперед спрямована на дітей та молодь. Саме вони стали рушійною силою під час першої хвилі акції, що відбулася у 2022 році. Минулого року до неї долучилися понад 2 400 колективів, із них 81 % – це навчальні заклади. Здебільшого це стало можливим завдяки зусиллям педагогів, які заохочували дітей та їхніх батьків до благодійності. Очікується, що і цьогорічний благодійний збір монет також сприятиме розвитку серед молоді культури благодійності, яка є складною частиною фінансової культури, а також сприятиме мобілізації коштів для підтримки Збройних Сил України. Як долучитися до акції? Отже, з 4 вересня до 30 листопада 2023 року кожен зможе долучитися до акції: зібрати монети і принести їх до відділень банків-партнерів – АТ КБ «ПриватБанк», АТ «Ощадбанк» та АТ «ПУМБ» – не лише в Києві, але майже в усіх регіонах країни, де працюють ці банки, зважаючи на безпечні умови роботи. Також доречною буде організація колективного благодійного збору коштів у навчальних закладах, серед громад певного району, житлового комплексу, на роботі або в інших спільнотах. Це дасть можливість робити добрі справи всім небайдужим – учням, студентам, педагогам, жителям громад тощо. Адреси відділень банків-партнерів акції, у яких можна здати зібрані монети, а також детальні умови участі в акції зазначені на сайті «Смілива гривня».
img
9640 пухнастиків з 42 притулків уже відчули її – Ф-підтримку, проєкт, націлений на організацію допомоги чотирилапим, евакуйованим із зони бойових дій. Адаптація і допомога переселеним тваринам є ключовим вектором роботи благодійного фонду Happy Paw під час війни і однією з важливих соціальних ініціатив мережі Фокстрот. Така потужна синергія 9 місяців тому стала рушійною силою для запуску програми «Ф-підтримка» для вимушено переміщених тварин. За цей час силами українців, Фокстрот та благодійників закумульовано 700 000 гривень, що дало змогу закупити корм, профілактичні лікувальні засоби, нові «оселі» для 9640 пухнастиків з 42 притулків. Зокрема, 14 тонн їжі, 20 будок, понад 3500 доз комплексних вакцин та обробок. Тож, щоб не збавляти темпів, на початку вересня стартувала нова хвиля проєкту. На його підтримку співробітники мережі відновили вже традиційні для бренду поїздки в притулки для тварин, аби власним прикладом показати, наскільки врятованим пухнастикам важлива турбота кожної людини. Зокрема, разом з представниками фонду відвідали херсонський притулок для котиків Олени Таран (відомий як «Незламні. Херсон»), що тимчасово розташувався у Києві. Цей притулок прийняв до себе 98 котиків, та був вимушений переїхати через бойові дії, включаючи окупацію та деокупацію. Це стало великим стресом як для тварин, так і для їхніх опікунів. Для адаптації на новому місці в рамках Ф-підтримки котики отримали корм, медикаменти та звісно ж – побутову техніку, а саме – пральну машинку. Також у Фокстрот до старту нового сезону випустили емоційний ролик, що закликає не бути байдужими до долі врятованих пухнастиків. Адже попри весь біль і страждання, які їм принесла війна, вони не опускають хвостиків, бо вірять в нас – в людей. «Обстріли, руйнування, втрата домівки або гірше того – рідної людини, евакуація і початок життя з нового аркуша… Сьогодні для багатьох українців – це жорстока реальність, але ми розуміємо, що потрібно жити далі. А що говорити про тварин, яких війна застала на вулиці, у притулку або… під завалами. Вони, обездолені, переживши пекло війни, ніколи не скажуть нам, наскільки їм боляче. Однак поглядом вірних очей будуть дякувати за порятунок. Саме про це наша «Ф-підтримка», яка єднає нас у благородній справі», – коментує запуск комунікаційної кампанії Олег Нікольський, маркетинг директор мережі Фокстрот. Команда Фокстрот твердо вірить, що разом можна зробити більше для беззахисних тварин та створити для них кращі умови існування. «Найцінніша допомога – регулярна. Фонд Happy Paw спільно з компанією Фокстрот вже 10 місяців поспіль підтримує тварин, яких волонтери вивозять із найгарячіших точок України. Будні котів і собак у зоні активних бойових дій і обстрілів – суцільна боротьба за життя, яка, на жаль, дуже рідко завершується успіхом. Завдяки проєкту «Ф-підтримка» прихистки мають надійне плече допомоги, яке дозволяє дати шанс евакуйованим тваринам, водночас не зменшуючи турботу та забезпечення про постійних довгожителів притулків», – розповідає Людмила Єнжеєвська, кураторка фонду допомоги безпритульним тваринам Happy Paw. Зазначимо, всеукраїнська мережа Фокстрот допомагає притулкам для тварин з 2021 року, розвиваючи комплексну програму спільно з БФ Happy Paw «Пухнасті друзі в кожен дім». Зокрема, забезпечує притулки побутовою технікою, взяла під опіку тваринок, надає інформаційну підтримку та бере участь в освітніх та інших проектах фонду. В умовах повномасштабної війни бізнес не лише продовжив свою місію, а й розширив допомогу притулкам і тваринам, що постраждали внаслідок жорстокої агресії рф. Реалізація соціального проєкту «Ф-підтримка» та залученість до нього великої кількості українців дає можливість щомісяця надавати чотирилапим безхатченкам таку необхідну допомогу.
img
Колекцію товарів із серії фірмового мерчу – плюшеві подушки з Фоксі, рюкзаки, чохли для гаджетів – можна придбати в магазинах мережі і на сайті. 30 гривень від продажу кожної одиниці буде направлено через благодійну організацію «СОС Дитячі Містечка» в Україні на проведення занять з арт-терапії. До Дня Незалежності команда мережі Фокстрот спільно з партнерською організацією «СОС Дитячі Містечка» в Україні запустила благодійну акцію «Подаруй щасточку добра», спрямовану на надання психологічної допомоги дітям, постраждалим від агресії російської федерації проти України. Зокрема, компанія випустила оновлену серію фірмового мерчу, частину коштів від продажу якого буде спрямовано на проведення занять з арт-терапії для покращення фізичного, психологічного та емоційного стану дітей, підопічних організації. «Війна назавжди змінила життя тисяч дітей, позбавивши багатьох із них домівок, рідних, друзів. Особливо щемно, коли йдеться про маленьких українців, які попри свою волю були змушені дізнатися, що таке руйнування, жахи окупації, втрата близьких. Але ми, дорослі, не можемо допустити, щоб країна-терорист забрала у них шанс на щасливе дитинство і світле майбутнє. Ми прагнемо, щоб попри всі труднощі діти змогли впоратися із наслідками агресії російської федерації проти України, зростали здоровими й завжди усміхненими. Саме в цьому полягає ідея акції ««Подаруй щасточку добра», – прокоментувала Леся Нікуліна, куратор проєкту, начальник відділу торгового маркетингу Фокстрот. Акція «Подаруй щасточку добра» триватиме з 24 серпня 2023 року до 31 березня 2024 року. Долучитися до доброї справи може кожен бажаючий, придбавши акційний товар із серії фірмового мерчу: плюшеві подушки, рюкзаки Фоксі і незабаром – чохли для ноутбуків. Серед них – довгоочікувані новинки, на які покупці Фокстрот – фани лисички Фоксі – чекали з нетерпінням. 30 гривень з покупки таких позицій буде направлено на організацію занять з арт-терапії для дітей, постраждалих від війни. «Дитинство не повинно бути на паузі через війну. Щоб цього не відбувалося і працюють фахівці нашої організації – психологи, соціальні фахівці та педагоги у маленьких громадах та містах від Миколаєва до Ужгорода. У своїй роботі вони широко використовують арт-терапію, коли завдяки малюванню, ліпці, мандалоплетінню та іншим творчим методам допомагають впоратися з тривогою, опанувати гнів і страх. Ми щиро вдячні нашим партнерам з «Фокстрот» та їх покупцям за підтримку дітей, які відчули лихо війни, – зазначив Сергій Лукашов, директор МБО «БФ «СОС Дитячі Містечка». – Спільними зусиллями поширюємо щасточки добра». Зазначимо, група «Фокстрот» є партнером благодійної організації «СОС Дитячі Містечка» в Україні з 2010 року. У 2014 році торгова мережа Фокстрот реалізувала благодійний проект «Ми разом», збираючи кошти на допомогу переселенцям, якими опікується МБО «БФ «СОС Дитячі Містечка». Тоді в магазинах мережі покупці могли придбати спеціальну сувенірну продукцію – листівки, магніти і блокноти. У 2015 році спільними зусиллями були зібрані кошти, на які для 79 багатодітних сімей зі сходу України організовано передачу продуктових наборів і необхідних в побуті речей. З 2016 року по 2019 рр. компанія вже мала досвід з організації занять з арт-терапії для дітей шляхом збору коштів у благодійні бокси. З початком повномасштабного вторгнення бренд надав допомогу сім’ям з Донецької, Луганської, Харківської, Херсонської та Запорізької областей, які тимчасово проживають у «Містечках фонду» Києва та Київської області, передавши понад 60 одиниць побутової техніки.
img
Хіти продаж
Найкраще в своєму роді