Новини Фокстрот
Завдяки соціальній ініціативі компанії Фокстрот спільно з фондом Happy Paw 3785 безпритульних тварин отримали корм і ліки.
На початку квітня 2025 року організатори благодійної акції «Ф-підтримка незламних тваринок» підбили підсумки спільного проєкту з допомоги прифронтовим притулкам для тварин. Як результат, протягом квітня 2024 – березня 2025 року за чотири хвилі збору для безпритульних хвостиків охопили допомогою 15 притулків на Харківщині, Сумщині, Донеччині і Запоріжжі.
Разом із донаторами та власними внесками Фокстрот зібрав понад 1 млн грн та забезпечив необхідною допомогою 15 притулків у зоні бойових дій.
3 785 котів і собак отримали допомогу
4 655 кг корму доставлено у притулки
541 вакцину, 1861 дозу обробок від паразитів закуплено у шелтери
3 879 одиниць інших медикаментів передано для тварин
7 обігрівачів, 9 рециркуляторів, 763 миски, 50 лежаків та ін. господарських товарів доставлено для поліпшення комфорту тварин в притулках
«Допомога тваринам у складні часи – це частина нашої соціальної місії. За роки співпраці з Happy Paw ми реалізували кілька великих ініціатив, які допомогли тисячам безпритульних тварин. Але повномасштабне вторгнення змусило переосмислити пріоритети. Сьогодні головне – підтримка тих, хто перебуває у критичних умовах. Ми вдячні клієнтам Фокстрот та всім українцям, кому відгукнулася “Ф-підтримка незламних тваринок”», – розповідає маркетинговий директор Фокстрот Олег Нікольський.
Відсутність змоги релокуватися, хронічний дефіцит корму, медикаментів та навіть питної води поставили місцеві притулки для тварин на межу виживання. А через постійні обстріли та руйнування до них щодня потрапляють нові підопічні – травмовані та налякані. «Ф-підтримка незламних тваринок» стала відповіддю на цей виклик.
«Кожна гривня цієї ініціативи – це врятоване пухнасте життя. Адже перед прифронтовими притулками щоразу постає виклик: «чи вистачить нам ресурсів, щоб допомогти ще одній пораненій, евакуйованій тварині». Кожен день цих шелтерів – це боротьба за життя тварин, які опинилися в епіцентрі війни. І завдяки «Ф-підтримці» ми разом змогли змінити долю незламних хвостиків», – коментує Анастасія Аболєшева, керівниця PR і комунікацій у фонді Happy Paw.
У рамках інформаційної кампанії на підтримку ініціативи «Ф-підтримка», креативна інхаус-команда Фокстрот випустила відеоролик, який став ключовою частиною комунікації. У ньому – реальні кадри тварин, яких рятують волонтери, військові та всі небайдужі люди.
Щоб донести цей меседж до якомога ширшої аудиторії, відео транслювалося на екранах у 124 магазинах Фокстрот по всій Україні. Крім того, завдяки партнерству з FILM.UA, відео отримало особливий майданчик для показу – допрем’єрні покази українських кінострічок, де його змогли побачити сотні глядачів.
За підсумками проєкту команда Фокстрот випустила ще одне відео у знак подяки всім, хто долучився. Зробити ці хвостики щасливими може кожен, подарувавши своє тепло і любов.
Нагадаємо, що Фокстрот підтримує ініціативи допомоги тваринам системно та довгостроково. З 2021 року компанія у партнерстві з БФ Happy Paw реалізувала низку соціальних проєктів, спрямованих на підтримку притулків, адопцію, освітні програми та підтримку евакуюваним тваринкам. Протягом 2022–2023 років у межах проєкту «Ф-підтримка евакуйованих тваринок» було зібрано 1,1 млн грн, що дозволило надати допомогу 9 973 тваринам у 48 притулках по всій Україні. Загальна ж сума допомоги тваринам за 4 роки сягнула 3,8 млн грн.

Ритейлер започаткував і 22 роки поспіль підтримує унікальний турнір, де пари танцюють тільки один танець – фокстрот.
6 квітня 2025 року відбувся 35-й ювілейний «Парад надій» – змагання з найдовшою історією в Україні у сфері бальних спортивних танців. Турнір вже 22 роки підтримують співзасновники бренду Фокстрот Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький.
Організатори змагання – Валентина Федорчук (Заслужений тренер України зі спортивного танцю, суддя вищої категорії Всесвітньої Ради Танцю) та Альона Федорчук-Лемішко (чемпіонка України з латиноамериканської програми) прийняли майже півтори тисячі спортсменів зі 109 клубів з усієї України. Танцювальні па в європейській та латиноамериканській програмах танців оцінювала судейська бригада з 70 рефері з США, Німеччини, Фінляндії, Молдови, а також найкращі тренери України.
Співзасновник бренду Фокстрот Геннадій Виходцев так прокоментував ювілей партнерів:
«Цьогоріч Параду надій – 35 років, Фокстроту – 31. Це тандем досвідчених та затребуваних майстрів у своїх сферах діяльності, яким спортсмени довіряють свій ріст, а покупці – свій комфорт. Ну а глядачі та вболівальники турніру завдяки нашій співпраці вже 35 років насолоджуються видовищним шоу».
У рамках 35-ого «Параду надій» відбулося традиційне змагання за «Кубок Фокстроту» – престижну нагороду, яка уособлює найвищий рівень майстерності.
«Це найскладніший танець європейської програми, бо на 4 такти треба зробити 3 кроки. У змаганнях з фокстроту традиційно виступають найсильніші пари», – пояснив суддя змагання Юрій Васютяк, чемпіон України по 10 танцях, фіналіст чемпіонатів Європи та світу, суддя турніру.
Інший рефері – суддя з Молдови Андрій Андронік відзначив ще одну особливість змагання за кубок Фокстроту – немає вікових та категоріальних обмежень. Участь може взяти кожен і у кожного є шанс отримати його.
На 35-ому Параді надій за 22-й кубок боролися 24 пари спортсменів, а вибороли кияни Квітослава Хоростківська та Євген Гомзіков з київського клубу StarDance (тренери Денис і Наталія Коросташеві).
Кожне відділення турніру Валентина Федорчук починала з хвилини мовчання за загиблими захисниками України та українцями, що були вбиті під час терору росіян 4 квітня 2025 року в Кривому Розі. Крім того, за традицією трьох воєнних років організатори передали донат на підсилення матеріального забезпечення військової частини Повітряних сил України – бійцям київської зенітної ракетної бригади. Фокстрот як партнер турніру подвоїв суму внеску, адже з початку війни допомагає технікою майже 20 військовим частинам, що захищають небо від ворожого залізяччя.
«Безумовно, підтримка фронту наразі – задача для всіх нас. Адже саме захисники України повернуть нам мирне життя, можливість дихати на повні груди. Фокстрот системно допомагає Силам оборони технікою. Водночас ми продовжуємо підтримувати спорт та мистецтво – ті заходи, які дають наснагу і захисникам, і всім, хто працює в тилу» – говорить Олексій Зозуля, виконавчий директор мережі Фокстрот.
Серед партнерів турніру – відомі вітчизняні компанії. Добрий партнер – торгова марка «Гулівер Країна» та магазин дитячих іграшок «ГУЛІВЕР», який вже 12 років радує молодших учасників турніру. Три військових роки допомагає турніру холдинг BAYADERA GROUP – партнер маленьких та великих перемог – відзначив дорослих переможців і суддів. Серед медіапартнерів – інформаційне агентство «Інтерфакс-Україна» (партнер Параду надій з 2006 року), медіахолдинг OBOZ.UA (в команді партнерів з 2020 року) і всеукраїнська газета «День» (партнер з 2009 року). Інтернет підтримку забезпечує «ФЛАЙМАРК ДЕНС». Інформаційний координатор – Національна агенція стратегічних комунікацій.

Майже 400 дітей та їхніх батьків охопили системною підтримкою спеціалістів у рамках благодійної ініціативи Фокстрот «Подаруй щасточку добра». Завдяки бренду і покупцям фірмового мерча до занять долучилися ще 54 дитини.
У березні 2025 року Фокстрот спільно з БО БФ «СОС Дитячі містечка Україна» підбили проміжні підсумки спільної ініціативи, спрямованої на підтримку дітей і батьків, які постраждали внаслідок агресії рф. Завдяки проєкту сім’ї отримують комплексну допомогу від команди професійних психологів і соціальних педагогів.
Важливим аспектом цієї ініціативи є активна участь клієнтів Фокстрот: 30 гривень з кожної проданої одиниці емоційного мерчу з Фоксі спрямовуються на організацію занять для дітей. З моменту запуску ініціативи у серпні 2023 року психологічною допомогою вже охоплено майже 400 дітей, що підтверджує стабільність і ефективність програми.
Зокрема, протягом січня-лютого у Київському центрі укріплення сімей відбулося 27 занять для 54 підопічних «СОС Дитячі Містечка». Програма була сфокусована на арттерапії та корекційно-розвивальній роботі, що допомагало дітям виражати емоції через творчість, знижувати рівень стресу та розвивати важливі соціальні навички.
«Кожна дитяча усмішка – це підтвердження того, що ми рухаємося у правильному напрямку. Ми щиро вдячні кожному нашому покупцю, адже разом із ними емоційний мерч із Фоксі стає реальною підтримкою для тих, хто цього потребує. Ініціатива «Подаруй щасточку добра» продовжує змінювати життя дітей на краще», – зазначає Леся Нікуліна, керівниця відділу торгового маркетингу Фокстрот та кураторка проєкту.
«В умовах війни відновлення ментального здоров’я дітей набуває особливої важливості, адже саме в цей час їхня здатність до зцілення та підтримки внутрішнього балансу визначає майбутнє нації. Ми вдячні всім, хто долучається», – додає Тетяна Сідун, начальниця відділу по роботі із сім’ями СОС Дитячі Містечка.
Благодійна ініціатива «Подаруй щасточку добра» триває, адже відновлення ментального здоров’я дітей залишається надзвичайно важливим. Долучитися до проєкту можуть всі охочі, придбавши акційні товари з емоційної колекції мерчу: плюшеві подушки, рюкзаки Фоксі і яскраві шопери.
Довідка. Група «Фокстрот» співпрацює з фондом з 2010 року. У 2014 році мережа реалізувала благодійний проєкт «Ми разом», збираючи кошти на допомогу переселенцям, під опікою МБО «БФ «СОС Дитячі Містечка». У 2015 році, завдяки спільним зусиллям, було зібрано кошти для 79 багатодітних сімей зі сходу України, яким надали продуктові набори та необхідні в побуті речі.
З 2016 по 2019 роки компанія організовувала збір коштів у благодійні бокси для проведення арттерапевтичних занять для дітей. З початком повномасштабного вторгнення бренд надав допомогу сім’ям з Донецької, Луганської, Харківської, Херсонської та Запорізької областей, якими опікується благодійний фонд в Києві та Київській області, передавши понад 60 одиниць побутової техніки.

Хіти продаж
Бестселери в категоріях
38