RAU Awards 2025: Фокстрот визнано серед найкращих ритейлерів галузі та відзначено «бронзою» за інноваційні рішення
10.12.2025
Укотре Фокстрот – серед лідерів українського ритейлу. Компанія отримала високу оцінку експертного журі і учасників ринку завдяки системній цифровізації, оновленню форматів магазинів, розвитку омніканального сервісу та послідовній роботі над якістю клієнтського досвіду
У грудні 2025 року за підсумками щорічного галузевого конкурсу RAU Awards 2025 омніканального ритейлера електроніки та побутової техніки Фокстрот визнано одним з найкращих ритейлерів України. Компанія посіла 2 місце у профільній категорії як підтвердження динаміки розвитку компанії у воєнний час, її значного внеску у трансформацію галузі та зусиль із підтримки клієнтів у складні військові часи.
Також бренд став призером у спеціальній номінації «Інноваційний ритейлер року» серед всіх компаній роздрібної торгівлі України, отримавши бронзову нагороду. Ця відзнака – результат масштабної цифрової модернізації та впровадження екосистеми ритейлера на базі мобільного застосунку FoxyHUB. Це комплекс інструментів, що забезпечує продавцям повну мобільність, інтеграцію всіх ключових бізнес-процесів у смартфоні, прискорює обслуговування, спрощує операційні задачі й робить сервіс передбачуваним та швидким для мільйонів клієнтів.
«Для нас цей проєкт не стільки про інновації, скільки про людей. Про співробітників з числа продавців, які отримали сучасний і зручний інструмент замість старих процесів. Про клієнтів, які тепер купують швидше, простіше і з більшим комфортом. Про нашу команду, яка доклала максимуму зусиль, щоб створити повноцінну еко-систему роздрібного обслуговування у Фокстрот», – підкреслив Юрій Поліщук, СЕО компанії.
Сьогодні FoxyHUB є невід’ємною частиною роботи команд магазинів та фактично основним інструментом здійснення продажів. Понад 1100 співробітників щодня користуються застосунком, через нього оформлюється 90% роздрібного товарообігу компанії, який супроводжує продавець-консультант.
У компанії додають: відзнака RAU Awards 2025 – це свідчення правильності обраної стратегії. Фокстрот послідовно інвестує у технології, омніканальність та якість сервісу, оновлює роздрібний формат, зміцнює команди й створює сучасний клієнтський досвід, на який орієнтується український ринок.
Станом на грудень ритейлер представлений 127 магазинами у 67 містах, онлайн-каналом і мобільним застосунком FOXTROT.UA. Застосунок FoxyHUB вже був відзначений в 2025 році: на всеукраїнській премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence’25 проєкт посів 2 місце.
