Про компанію

img

Торгова мережа Фокстрот — одна з найбільших в Україні роздрібних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки.

Бренд Фокстрот розвивається як омніканальній (офлайн і онлайн торгівля) і в 2020 році відзначив 26 років роботи. Фокстрот входить в топ-вибір покупців з 1998 року і лідирує в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок.

Розвиток мережі почався з відкриття першого магазину в 1994 році в Харкові. У 1997 році торгова марка стала офіційним роздрібним торговцем, а у Києві з'явився супермаркет на вул. Дегтярівській, 48. Станом на січень 2021 року мережа налічує 162 магазини загальною торговою площею 154 тис. кв. м. Магазини розташовані в 90 обласних і районних центрах України. У 2012 році Фокстрот перейшов на омніканальну платформу управління бізнесом, яка поєднує онлайн і офлайн формати торгівлі.

Торгова мережа Фокстрот — учасник Euronics, найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, що працює з 35 країнами Європи.


10,8 млн учасників програми лояльності «Фокс-клуб»

10 млн користувачів сайту щомісяця


У компанії працює 4,5 тисячі співробітників. Власний контакт-центр, якому у вересні 2020 року виповнилося 15 років, консультує клієнтів компанії сім днів на тиждень з 08:30 до 22:00. Контакт-центр Фокстрот — це команда з 70 професіоналів.

img

Більш ніж в 100 містах України покупці отримують сервісні послуги, які забезпечують 54 майданчики, 4 з них працюють під власною ТМ «Наш Сервіс».

img

У 2019-2020 роках компанія провела успішний ребрендинг із закликом «Оновлюйся!», в концепцію якого закладена зміна позиціювання, візуального стилю, tone of voice, оновлення магазинів. Так, у липні 2019 року відкрито перший магазин нового формату у Броварах (Київська обл.). Усього з початку ребрендингу переформатовано 33 магазини і відкрито чотири абсолютно нових. Протягом наступних 2-х років «нове обличчя» отримає більшість торгових точок мережі.

Компанія демонструє сучасний підхід у діджиталізаціі бізнес-процесів та комунікації, розвиває програму лояльності «Фокс Клуб», кількість учасників якої налічує 10,8 мільйонів покупців.

Кілька років поспіль Фокстрот утримує свої позиції в рейтингах кращих роботодавців та компаній за версіями авторитетних видань. У 2020 увійшов до щорічного рейтингу найкращих компаній-роботодавців за версією журналу «Фокус». А також визнаний однією з 50 кращих компаній за версією журналу «Власть денег», де представлені видатні компанії українського ринку, які розвиваються за найвищими стандартами сучасного європейського бізнесу.

Також компанія визнана одним з кращих 25 українських брендів.

На церемонії RDBAwards-2020 Фокстрот увійшов до трійки кращих e-commerce-ритейлерів року в сегменті техніки, електроніки і гаджетів.

Бренд дотримується принципів Глобального Договору ООН про принципи соціальної відповідальності бізнесу та відомий на українському ринку. Проекти «Зелений офіс» і «ЕКОкласс» — це сучасний підхід до екологічної грамотності і турбота про навколишнє середовище. У «Школі безпеки», яка розвивається за участю ДСНС України, акценти розставлені на безпеку дітей в побуті, школі, торговому центрі і на вулиці.

Бренд Фокстрот (ритейл побутової та електронної техніки) розвиває Група компаній «ФОКСТРОТ». Керівники — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев. Керівник мережі Фокстрот — Олексій Зозуля.

Фінансова звітність: посилання

Хіти продаж