Про компанію

img

Торгова мережа Фокстрот — одна з найбільших в Україні роздрібних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки.

Бренд Фокстрот розвивається як омніканальний (офлайн і онлайн торгівля) і у 2023 році відзначає 29 років роботи. Фокстрот входить в топ-вибір покупців з 1998 року і є одним із лідерів у категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок.

Компанію Фокстрот засновано в 1994 р. Саме тоді був започаткований бізнес з оптового продажу побутової техніки і електроніки. Розвиток роздрібної мережі стартував з 1996 року, коли у Харкові було відкрито перший магазин техніки й електроніки. У 1997 році, з відкриттям у Києві супермаркету на вул. Дегтярівській, 48, торгова марка стала офіційним роздрібним торговцем. У 2012 році Фокстрот перейшов на омніканальну платформу управління бізнесом, яка поєднує онлайн і офлайн формати торгівлі.

До повномасштабного вторгнення рф в Україну у лютому 2022 року мережа Фокстрот налічувала 169 магазинів у 90 містах країни. Станом на серпень 2023 року кількість працюючих магазинів складає 119. Магазини розташовані в 67 обласних і районних центрах України.

Торгова мережа Фокстрот — єдиний український учасник Euronics, найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, що працює з 35 країнами Європи.


13,5 млн учасників кешбек програми ФоксFan

5 млн користувачів сайту щомісяця


    У компанії працює 3 тисячі співробітників. Власний контакт-центр, який працює з 2005 року, консультує клієнтів компанії сім днів на тиждень з 09:00 до 19:00. Контакт-центр Фокстрот — це команда з 70 професіоналів.

    img

    Більш ніж у 90 містах України покупці отримують сервісні послуги, які забезпечують 54 майданчики, 3 з них працюють під власною ТМ «Наш Сервіс».

    img

    У 2019-2021 роках компанія провела успішний ребрендинг із закликом «Оновлюйся!», в концепцію якого закладена зміна позиціювання, візуального стилю, tone of voice, оновлення магазинів. На початок 2022 року переформатовано 70 магазинів і відкрито 10 абсолютно нових. Протягом 2022-2023 років, під час війни, попри низку втрат компанія перезапустила понад 100 магазинів та відкрила 4 нові — у Львові, Вінниці, Дрогобичі і Дніпрі.

    Фокстрот продовжує демонструвати сучасний підхід у діджиталізації бізнес-процесів та комунікації, розвиває кешбек-програму «ФоксFan», кількість учасників якої налічує 13,5 мільйонів покупців. Бренд впроваджує сучасні методи безконтактних видів оплат, у тому числі — цифровими активами.

    Кілька років поспіль Фокстрот утримує свої позиції в рейтингах кращих роботодавців та компаній за версіями авторитетних видань. У 2023 році увійшов до топ-15 компаній-роботодавців воєнного часу за версією видання «Ділова столиця».

    Також компанія увійшла до рейтингу 30 приватних компаній України-2022 від журналу Forbes Україна, які виявилися стійкішими за інших, змогли зберегти, а часом і примножити бізнес. А також Фокстрот включений до окремої групи всередині рейтингу — п’ятірки бізнесів, що відштовхнулися від дна: Forbes окремо виділив п’ять компаній, які неабияк постраждали та пережили драматичне падіння, але підприємницький хист і менеджерська вправність капітанів бізнесу швидко повернули їх у гру.

    На церемонії RDBAwards-2021 Фокстрот увійшов до трійки кращих e-commerce-ритейлерів року в сегменті техніки, електроніки і гаджетів.

    Бренд дотримується принципів Глобального Договору ООН про принципи соціальної відповідальності бізнесу та відомий на українському ринку екологічними проєктами «Зелений офіс» і «ЕКОкласс». У «Школі безпеки», яка розвивається за участю ДСНС України, акценти розставлені на безпеку дітей в побуті, школі, торговому центрі і на вулиці.

    З початку повномасштабного нападу росії на Україну компанія системно підтримує українських захисників і громадян, надаючи необхідні гаджети та побутову техніку. Станом на серпень 2023 року ритейлер надав допомогу Силам оборони та постраждалим українцям на суму майже 18 мільйонів гривень.

    Також у пріоритеті компанії – підтримка тваринок і притулків, що були вимушені евакуюватися із зони бойових дій. Ці ініціативи реалізуються через програму «Ф-підтримка» для тваринок, врятованих з гарячих точок, спільно з БФ Happy Paw.

    У квітні 2023 року група компаній «Фокстрот» отримала нагороду «Сміливий бізнес, що змінює країну» від експертної організації Центр «Розвиток КСВ» за корпоративний кейс «Рік війни. Партнерство заради незалежності України та зміцнення бізнеса». Зокрема, як синергія з державними та комерційними партнерами стала інструментом боротьби за незалежність України та виживання бізнесу.

    Бренд Фокстрот (ритейл побутової та електронної техніки) розвиває Група компаній «ФОКСТРОТ». Керівники — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев. Керівник мережі Фокстрот — Олексій Зозуля.

    Хіти продаж