Фокстрот підтримує всеукраїнські ініціативи з розвитку фінансової та медіаграмотності українців

06.11.2025

Омнікальний ритейлер Фокстрот поєднує онлайн та офлайн-канали комунікацію з мільйонами покупців щодня, тому системно бере участь у проєктах, які допомагають українським сім’ям упевнено орієнтуватися у світі інформації, технологій і фінансів.

У жовтні компанія, як інформаційний партнер, долучилася до двох ініціатив Національного банку України і Міністерства культури та стратегічних комунікацій України з креативною комунікацією у соціальних мережах, аби підвищити рівень обізнаності українців – як у сфері особистих фінансів, так і в безпечному споживанні інформації.

Зокрема, з 29 по 31 жовтня Фокстрот інформаційно підсилив Національний тест із медіаграмотності, який реалізує проєкт «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунікацій України за підтримки міжнародних партнерів.

Цьогорічна четверта хвиля тестування охопила ключові теми сучасної інформаційної культури – соціальні мережі, фактчекінг, кібербезпеку, роботу з медіа та штучним інтелектом. До розробки тесту долучались експерти із волонтерського просвітницького проєкту «Як не стати овочем», проєкти StopFake та Нота Єнота. Окремий розділ уперше присвячено темі технологічних маніпуляцій – діпфейкам, алгоритмам і впливу цифрових систем на сприйняття новин.

А з 31 жовтня до 7 листопада, у Фокстрот долучилися до Другого Всеукраїнського тестування з фінансової грамотності для дорослих, організованого Національним банком України. Ініціатива приурочена до Всесвітнього дня заощаджень і є частиною Національної стратегії розвитку фінансової грамотності до 2030 року.

Онлайн-тест на платформі «Гаразд» пропонує учасникам перевірити свої фінансові навички у форматі практичних кейсів – від планування бюджету до захисту від платіжного шахрайства. Після проходження тесту учасники отримують персональні рекомендації для розвитку фінансової культури, а також мають змогу взяти участь у розіграші подарункових боксів від НБУ. Минулого року в ньому взяло участь близько 52 тис. учасників.

«Фокстрот – це бренд, який розвивається разом із суспільством. Ми прагнемо, щоб наші клієнти почувалися впевнено не лише під час покупок техніки, а й у цифровому середовищі загалом. Підтримуючи проєкти з фінансової та медіаграмотності, ми інвестуємо в розвиток культури усвідомленого користування технологіями, коли людина розуміє, як захистити свої гроші, інформацію та власні рішення», – наголосив Олег Нікольський, директор з маркетингу компанії Фокстрот.

Компанія підтримала ці ініціативи креативними публікаціями у зовнішніх каналах комунікації – Facebook, Telegram та Instagram, які сумарно охопили понад 400 тисяч користувачів. Також запросила долучитися до участі колег та їхніх близьких. До кампанії #ШахрайГудбай, яку Фокстрот проводить з ініціативи НБУ уже п’ятий рік поспіль, створили ролик з маскотом бренду, який у простій формі пояснює одну із шахрайських фінансових схем. Відео транслюється у 127 магазинах мережі по всій Україні. А на YouTube-каналі ритейла ролик має вже більше 3 тис. переглядів.

Крім того, у 2023 році Фокстрот включено до рейтингу «Індекс захисту персональних даних» від ГО «Інтерньюз-Україна». На думку юристів й експертів з цифрових технологій, політика конфіденційності Фокстрот увійшла до десятки найуспішніших серед 20 досліджених сайтів і 10 застосунків приватних технологічних компаній, які працюють в Україні. А у червні 2025 року, до Всесвітнього дня соціальних мереж, ритейлер спільно з Dignity Online запустив кампанію «Сильні онлайн – стійкі в житті», спрямовану на захист дітей в інтернеті через розвиток навичок розпізнавання цифрових загроз, турботу про власне психічне благополуччя та формування готовності звертатися по допомогу, коли це потрібно.