У Фокстрот видали перший в Україні споживчий кредит по закордонному паспорту в Дія
18.10.2021У жовтні в магазині Фокстрот у місті Чорноморськ Одеської області видали перший споживчий кредит за допомогою закордонного паспорта у застосунку «Дія». Покупку в кредит оформив співробітник партнерської компанії «Фінансовий Брокер» за допомогою власного технічного забезпечення. Нагадаємо, компанія почала першою надавати послугу оформлення споживчого кредиту від провідних банків України за допомогою документів застосунку Дія.



У магазині клієнт пред’явив представнику «Фінансового брокера» закордонний паспорт у додатку ДІЯ та усні дані про працевлаштування – й отримав кредит на обрану техніку. На 18 жовтня таких кредитів у Фокстроті видано вже більше 100. Наразі «Фінансовий Брокер» налагодив систему, через яку брокери компанії оформлюють кредити з понад 20 банків України. Серед клієнтів Фінброкера – більш 500 ритейлерів України та дрібний роздріб в Україні, Туреччині та Тунісі.
Технічне рішення для своїх клієнтів «Фінансовий Брокер» розробив самостійно, розуміючи сучасні тренди з цифровізації фінансової сфери.
– Сектор B2B може розраховувати на ІТ-рішення від «Фінансового Брокера, адже наш власний програмний продукт робить партнерів, хто ним користується, конкурентними та успішними в роботі з покупцями, – говорить виконавчий директор компанії «Фінброкер» Тетяна Віканова. – Ще влітку ми першими на ринку запропонували оформлення споживчих кредитів через Дію, й ось вже восени +1 конкурентна перевага підсилила наших клієнтів.
Нагадаємо, компанія Фінансовий брокер почала роботу на ринку України в 2013 році, розробивши унікальний програмний комплекс, що дозволяє автоматизувати процес видачі споживчого кредиту, кредиту готівкою, карткових продуктів і страховок. Суть механіки, яку використовує компанія – робота одного співробітника з оформлення кредиту на торговій точці в форматі єдиного вікна. Покупці отримують оптимальний кредит, який фахівець-фінброкер підбирає з низки пропозицій від банків-партнерів,виходячи з потреб, можливостей і кредитної історії позичальника. При цьому скорочується час обслуговування, заощаджується площа в торговому залі під локації для операторів банків, покращується якість комунікації з покупцем, а значить збільшується трафік кредитів і прибуток від них.