Вопросы и ответы

01.09.2020
Питання та відповіді
    • Що таке програма лояльності Фокс-клуб?

      Фокс-клуб — це довгострокова програма заохочення постійних покупців мережі магазинів Фокстрот і інтернет-магазину foxtrot.com.ua. Участь в програмі дозволяє клієнтам Фокстроту отримувати бонуси за покупки і використовувати їх для оплати наступних покупок. Всі учасники Фокс-клубу першими отримують доступ до спеціальних пропозицій, національних промо та партнерських акціях.

    • Як мені отримати карту лояльності Фокс-клуб?

      Сплачуючи будь-яку покупку в Фокстрот, повідомте касиру, що бажаєте отримати карту лояльності Фокс-клуб і заповніть анкету.

    • Як стати учасником програми лояльності Фокс-клуб?

      Стати учасником програми лояльності Фокс-клуб можна:

      • в персональному кабінеті на сайті foxtrot.com.ua
      • у будь-якому роздрібному магазині Фокстрот у продавця консультанта або касира
      • відправивши sms повідомлення з текстом «ФОКС» на номер 2701
      • за телефоном гарячої лінії 0 800 300 353
    • Мені потрібно щось платити за участь в програмі лояльності Фокс-клуб?

      Участь в програмі Фокс-клуб — безкоштовна для всіх постійних клієнтів Фокстрот.

    • За які покупки нараховуються бонуси на карту лояльності Фокс-клуб?

      Бонуси нараховуються за покупки товарів в будь-якому магазині мережі Фокстрот або на сайті foxtrot.com.ua.

      Обмеження для нарахування бонусів:

      • при покупці акційних товарів, подарункових карт, товарів обмежень
      • на суми оплачену бонусами
      • у разі придбання послуг доставки, страховки, додаткового сервісу («Старт-Мастер, Мастерсервіс і т.д); при придбанні товарів відповідно до умов акції «Екстра Сервіс Плюс»
    • Коли на моїй карті Фокс-клуб починають накопичуватися бонуси?

      Бонуси вже накопичуються під час отримання карти разом з першою покупкою.

    • Як я можу дізнатися чи нараховані на мою карту бонуси за покупку товару після оплати?

      Сума нарахованих бонусів буде вказана в чеку, що підтверджує оплату товару.

    • Як дізнатися скільки бонусів вже накопичено на моїй карті Фокс-клуб?

      Загальну суму доступних на карті бонусів можна дізнатися:

      • в персональному кабінеті на сайті foxtrot.com.ua
      • у будь-якому роздрібному магазині Фокстрот у продавця консультанта або касира
      • відправивши sms повідомлення з текстом «BALANCE» або «БАЛАНС» на номер 2701
      • за телефоном гарячої лінії 0 800 300 353
      • у чеку при будь-якій покупці в магазинах мережі Фокстрот
      • Скориставшись чатботом Viber або Telegram
      • У додатках партнерів - Приват24, YoCard, PolyCard
    • Чи є термін дії карти лояльності Фокс-клуб?

      Карта лояльності Фокс-клуб — безстрокова. Бонуси можуть зберігатися на карті 360 днів з моменту нарахування. Якщо за цей час бонуси не були використані для оплати покупок у Фокстрот — вони автоматично анулюються.

    • Де я можу оплатити покупки бонусами з карти лояльності Фокс-клуб?

      Оплатити покупки бонусами повністю або частково можна в будь-якому магазині мережі Фокстрот або на сайті foxtrot.com.ua.

    • Коли я можу оплачувати покупки бонусами?

      Будь-яку вашу покупку можна оплатити повністю або частково накопичуваними бонусами на 14 день після здійснення покупки. Обмеження: Оплата бонусами не може бути першим внеском за кредитом. Оплата бонусами не може перевищувати вартість одиниці товару за вирахуванням 1 гривні, тобто одна одиниця товару мінімально оплачується грошима (готівкою/банківською карткою) в сумі 1 гривні. Бонусами не можна розрахуватися за покупку подарунковій карти, послуг додаткового сервісу («Старт-Мастер, Мастерсервіс і т.д.), страхових продуктів.

    • Що потрібно щоб оплатити покупку бонусами?

      Щоб використовувати для оплати покупок бонуси назвіть свій номер мобільного телефону (або пред'явіть вашу карту лояльності) касиру в магазині мережі Фокстрот та повідомте яку суму бонусів ви хочете використовувати для оплати покупки. Також ви можете оплатити бонусами покупки в інтернет-магазині foxtrot.com.ua, для цього вам необхідно увійти в персональний кабінет.

    • Якщо для оплати покупки мені не вистачає бонусів, чи можу я оплатити грошима частина вартості товару?

      Так, частина вартості товару можна оплатити бонусами, а іншу частину готівкою або кредитною карткою.

    • Якщо сума бонусів більше вартості покупки, що трапиться з залишком бонусів на моїй карті?

      Залишок бонусів збережеться на вашій карті і може бути використана для оплати наступних покупок в Фокстрот. При цьому термін дії бонусів не змінюється.

    • Як я можу використовувати накопичені бонуси?

      Ви можете використовувати бонуси при оплаті 100% вартості товарів під час оформлення інтернет-замовлень та здійсненні покупок в роздрібній мережі.

    • Що буде з бонусами в разі повернення або обміну товару?

      При поверненні товару нараховані за цю покупку бонуси будуть зняті з вашого бонусного рахунку. Якщо при покупці товару ви розраховувалися бонусами, то вони будуть повернуті на ваш бонусний рахунок. При обміні, розрахунок бонусами за старий товар, враховується в розрахунку по новому товару.

    • Як увійти в особистий кабінет, якщо номер телефону змінився?

      Якщо змінився номер телефону, змінити дані для входу можна за допомогою оператора служби підтримки.

      Зверніться, будь ласка, до нас за номером 0 800 300 353 або пишіть на email info@foxtrot.com.ua.

    • Які існують бонуси?
        • Бонуси — можна використати для оплати 100% вартості покупки (1 бонус = 1 грн знижки).
        • Акційні бонуси — можна використати для оплати 30% вартості покупки (1 бонус = 1 грн знижки).

      На сайті акційні пропозиції доступні за посиланням — /uk/actions/441.

      На які товари можна витратити бонуси уточнюйте в магазині у продавців.