Програма «EXTRA СЕРВІС» тепер в Інтернет-магазині Фокстрот «Київ»!
09.12.2011
Вже давно багато клієнтів мережі «Фокстрот» високо оцінили програму «EXTRA СЕРВІС». Завдяки їй, ви отримуєте:
- сервісне обслуговування техніки під час та після закінчення терміну дії гарантії від виробника;
- діагностика придбаної техніки та технічні консультації
- проведення профілактичних робіт ;
- право на заміну вашої побутової техніки на аналогічну або рівноцінну, у випадку неможливості або недоцільності проведення ремонту, навіть після закінчення терміну дії гарантії виробника.
- можливість подарувати картку програми разом з придбаною технікою.
Тепер у клієнтів Інтернет-магазину Фокстрот «Київ» також з'явилася можливість продовжити задоволення від користування технікою, а також уникнути можливих проблем! З кожним днем покупки в Інтернет-магазині «Фокстрот» стають все комфортнішими!
Розкрийте для себе нові грані в обслуговуванні техніки, завдяки програмі «EXTRA СЕРВІС»!
Які переваги пропонує вам програма «EXTRA СЕРВІС»
Подробиці уточнюйте у менеджерів Інтернет-магазину Фокстрот «Київ» за тел. 0 (44) 247-70-42, або за номером гарячої лінії 0 800 500 15 30