Програма «EXTRA СЕРВІС» тепер в Інтернет-магазині Фокстрот «Київ»!

09.12.2011
Мережа «Фокстрот» вже давно славиться високим рівнем комфорту. Величезний вибір техніки, професійна консультація, готовність завжди піти на зустріч клієнту - завдяки цьому, і не тільки, «Фокстрот» упевнено зайняв місце лідера на ринку побутової техніки і електроніки.



Вже давно багато клієнтів мережі «Фокстрот» високо оцінили програму «EXTRA СЕРВІС». Завдяки їй, ви отримуєте: 
  • сервісне обслуговування техніки під час та після закінчення терміну дії гарантії від виробника; 
  • діагностика придбаної техніки та технічні консультації 
  • проведення профілактичних робіт ; 
  • право на заміну вашої побутової техніки на аналогічну або рівноцінну, у випадку неможливості або недоцільності проведення ремонту, навіть після закінчення терміну дії гарантії виробника. 
  • можливість подарувати картку програми разом з придбаною технікою.

Тепер у клієнтів Інтернет-магазину Фокстрот «Київ» також з'явилася можливість продовжити задоволення від користування технікою, а також уникнути можливих проблем! З кожним днем покупки в Інтернет-магазині «Фокстрот» стають все комфортнішими!

Розкрийте для себе нові грані в обслуговуванні техніки, завдяки програмі «EXTRA СЕРВІС»!

Які переваги пропонує вам програма «EXTRA СЕРВІС»

Подробиці уточнюйте у менеджерів Інтернет-магазину Фокстрот «Київ» за тел. 0 (44) 247-70-42, або за номером гарячої лінії 0 800 500 15 30