Фокстрот – у топ-100 найдорожчих і діджитальних брендів України за версією низки ЗМІ

07.05.2021

За підсумками досліджень, бренд Фокстрот оцінений у $166,88 млн, а також визнаний одним з найбільш «оцифрованих» серед 15 брендів України.

Журнал «Кореспондент» учетверте підрахував вартість найбільших національних брендів і представив рейтинг з 50 найдорожчих. А ось інтернет-видання «Главком» представило рейтинг топ-100.

За версією «Кореспондента» омніканальний бренд електроніки і побутової техніки Фокстрот піднявся в списку на одну сходинку (6 позиція), а в напрямку e-commerce вирвався в лідери (2 місце). «Главком» ж визначив для Фокстрот в сфері електронної комерції третє місце.

У представлені списки рейтингів увійшли представники понад десятка галузей: харчової та алкогольної промисловості, паливно-енергетичного і будівельного бізнесу, онлайн-комерції, дистриб'ютори побутової техніки та портативної електроніки, роздрібні торговельні мережі, банки, телеком-компанії, фармацевти, логістичні та транспортні компанії.

При оцінці вартості бренду автори рейтингу «Кореспондент» враховували насамперед рекламну активність компаній, аналізували присутність бренду на ТБ, в інтернеті і на зовнішніх носіях, якість комунікації зі споживачем. «Главком» склав список на основі даних і розрахунків дослідницької компанії MPP Consulting, які враховували інвестиційний, географічний, технологічний та інші коефіцієнти.

У мережі Фокстрот додали, що на вартість бренду так само впливають такі фактори, як досвід і час роботи на ринку, команда, лояльність споживачів, інноваційність та соціальна відповідальність. І результати кампанії є тому підтвердженням: за 27 років роботи на ринку Фокстрот, фактично, сформував стандарти галузі торгівлі електронікою, клієнтоорієнтованості, першим впровадив тендерну процедуру для споживчого кредитування банками, першим ввів електронні фіскальні чеки.

«Тільки за останній рік мережа Фокстрот збільшила товарообіг на 20% і подвоїла частку онлайн-продажів. При цьому, кількість учасників програми лояльності Фокстрот зросла на 1,6 млн і склала 11,2 млн клієнтів, частота покупки зросла на 10%, а чисельність молодіжної аудиторії – на 15%. Так само вдвічі збільшилася омніаудіторія – покупці, які купують у нас як в роздрібних магазинах, так і в інтернет магазині foxtrot.ua», – зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор мережі.

Разом з тим, пандемічні настрої не вплинули на стійкі принципи відповідальної корпоративної позиції. Фокстрот продовжив партнерство з недержавною програмою «Соціальна картка учасника АТО« Українці Разом!». За 4 роки співпраці понад 6 млн гривень допомоги отримали захисники України – власники карти, яка дає можливість отримати до 10% знижки на покупку товарів в магазинах Фокстрот і інтернет-магазині FOXTROT.UA.

Також бренд реалізував чимало благодійних ініціатив: організував допомогу технікою медичним і соціальним установам, дітям з вадами серця і онкологічними захворюваннями тощо. Логічним продовженням соціальної комунікації бренду і пріоритетним проектом у цьому році стала співпраця з фондом Happy Paw по адопціі тварин з притулків в сім'ї.

«Українські компанії стали менш сприйнятливі до проблем в економіці, а в кризу лідери виграють в порівнянні з тими, що наздоганяють. Тому що у важкі часи люди хочуть довіряти тим, кому вони несуть свої гроші. А довіра – це чи не ключова складова бренду, а отже, і його вартості. Воно й не дивно: у верхівку рейтингу потрапляють саме ті компанії, для яких бренд і його сприйняття в суспільстві – не порожній звук», – стверджують в редакції «Кореспондента».