Геннадій Виходцев: Фокстрот та студенти “Зеленого Інституту журналістики” - 10 років тандему небайдужих
28.04.202117 квітня 2021 року стартував благодійний аукціон «EcoInstitute». Його ініціатори та організатори – студенти Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. 10 днів он-лайн аукціону присвячені 10-річчю освітнього еко-проєкту “Зелений інститут журналістики”. Лейб-мотив активності-2021 – просвітництво щодо зменшення використання у побуті одноразових предметів та правильна утилізація поліетилену та пластику.


Аукціон відбувається в інстаграмі на офіційній сторінці «Зеленого Інституту». На теренах популярної платформи виставлені екологічні товари (шопери, бамбукові зубні щітки, багаторазові торбинки, чашки для використання у вуличних кав'ярнях, пакети з кукурудзяного крохмалю, миючі засоби з натуральних компонентів тощо) та брендовані речі від Фокстроту (еко-блокнот, еко-шопер, подушка та іграшка Фоксі). Студенти-організатори розробили описи товарів – прописали їх цінність з точки зору екологічного способу життя. Крім того, біля кожного лоту написана початкова ціна та бажаний крок торгу.
– Радію щирості молодих людей, які проявляють активність у справах, що сприяють збереженню нашої планети у стані, придатному для життя, - говорить Геннадій Виходцев, співзасновник бренду Фокстрот, що вже 10 років підтримує “Зелений Інститут журналістики. – Десятиріччя ми товаришуємо з “Зеленим Інститутом” та підтримуємо студентські ініціативи, тому що їх цінності повністю співпадають з нашим розумінням шанобливого ставлення до природи.
Проєкт “Зелений інститут журналістики” КНУ імені Тараса Шевченка було започатковано у 2011 році на практичних заняттях з предмету "Організація роботи прес-служби". Завдяки участі у роботі “Зеленого інституту” студенти отримали можливість відпрацювати навички менеджерів прес-служб та іміджмейкерів ще під час навчання у ВУЗі. У 2020 році у рамках навчання у “Зеленому інституті” студенти створили сторінку проєкту у Вікіпедії. З моменту заснування “Зеленого інституту” ключовим партнером небайдужих студентів завжди був бренд Фокстрот.
Разом з Фокстротом та за підтримки керівництва ІЖ КНУ ім. Т. Г. Шевченка студенти-волонтери провели більше 20 заходів благодійного та освітнього спрямування. Студентські активності відбуваються у різних форматах – доброчинні еко-вечірки, благодійні ярмарки, аукціон, масований збір макулатури. Зібрані гроші спрямовуються на допомогу вихованцям дитячих будинків, допомогу тваринам у притулках, висадку дерев на території власного навчального закладу, на підтримку випускників КНУ імені Тараса Шевченко в зоні АТО на сході України.
Ось список найбільш яскравих активностей, які здійснив “Зелений інститут” за підтримки Фокстроту протягом 10 років:
- Студенти-волонтери Зеленого Інституту допомогли 3 дитячим будинкам Києва та регіону (2011-2014 рр).
- Придбали пральну машину для дитячого спецсанаторію «Барвінок» у м. Боярка (2013 р).
- Закупили поліетиленову плівку для накриття фортифікаційних споруд та бліндажів у районі 29 блок-посту в зоні АТО, де служили випускники КНУ імені Тараса Шевченка 2015 р).
- Відвідали вихованців соціального реабілітаційного центру «Ковчег» у Пущі – Водиці під Києвом (2016 р).
- Висадили 7 туй у дворі закладу до 70-річчя журналістської освіти в Україні та ювілею Інститута журналістики.
- Рекордна кількість зібраної макулатури (1520 кг) за одне вивезення (листопад 2017 р).
- Організація 2 еко-вечірок та акції «Пухнастий інститут журналістики» у рамках щорічного фестивалю Журналістська весна в ІЖ КНУ імені Тараса Шевченка (2018-2019 рік)
Нагадаємо, що ще у 2006 році Геннадій Анатолійович Виходцев підписав Глобальний Договір ООН щодо ведення бізнесу за стандартами корпоративної соціальної відповідальності. З 2008 року компанія щорічно звітує про соціальну діяльність бізнесу. В звіт входить проєкт “Зелений офіс”, який вже 11 років реалізується у головному офісі компанії, “Еко-клас” у партнерстві з МОН України.