Послуга самовивозу у Фокстрот тепер називається «Фоксаж»
21.01.2021Фоксаж означає швидко, модно і зручно. Саме цими характеристиками відрізняється послуга самовивозу інтернет-замовлень з роздрібних магазинів мережі Фокстрот.

Ми давно помітили, що все частіше покупці вважають за краще робити покупки через сайт foxtrot.ua і забирати їх самовивозом у найближчому магазині Фокстрот у зручний час. Особливо ця послуга стала популярна в періоди локдаунів. Раніше вона називалася «пікап», але тепер знайшла нову назву – «фоксаж».
«У назву «Фоксаж» ми вклали такі поняття, як швидкість і спритність, енергію лисички – символу нашого бренду, співзвучність з відомим блокбастером і принципи, на яких заснована суть послуги самовивозу: легке оформлення онлайн-замовлення, його готовність до видачі протягом 30 хвилин – при наявності товару в магазині, і швидке отримання – до двох хвилин при сплаченому товарі», – розповів Кирило Попов-Черкасов, e-commerce директор мережі Фокстрот.
За словами Кирила, у 2020 році частка товарів, які забирали самовивозом, збільшилася вдвічі, а в період Чорної п'ятниці послугою скористалися 69% покупців.
«Цифри підтверджують затребуваність і актуальність сервісу «замовляй онлайн – забирай у магазині». Це швидко, зручно і надійно. А ще, забираючи свою покупку в магазині, можна отримати консультацію з її експлуатації, підібрати аксесуари і придивитися що-небудь для наступної покупки», – зазначив Кирило Попов-Черкасов.
Послуга самовивозу у Фокстрот надається з 2013 року. У 2019 її поліпшили, максимально скоротивши час з моменту замовлення на сайті до отримання товару в магазині, а восени 2020 року запустили послугу експрес-доставки онлайн-замовлень за 2 години.