Фокстрот увійшов до ТОП-10 найдорожчих українських брендів

07.08.2020

Журнал «Кореспондент» склав щорічний рейтинг 50 найбільш дорогих великих українських брендів. Фокстрот в черговий раз зберіг свої позиції в десятці лідерів.

Під час складання рейтингу бренд Фокстрот оцінили в $168,5 млн, що принесло йому 7 позицію в ТОП-10. А успіхи в онлайн-торгівлі дали підстави посісти 5 позицію у ТОП-15 найбільш «оцифрованих» брендів України.

 Що дало такі високі показники? Ось рецепт успіху:

  • більше 25 років роботи на ринку ритейлу;
  • впровадження інноваційних технологій;
  • відповідність цінностей бренду очікуванням аудиторії;
  • ребрендинг в 19/20 роках;
  • тотальна перезавантаження всіх бізнес-процесів;
  • розвиток онлайн комунікацій.

Запорукою успішного розвитку оновленого Фокстрот стала стратегія омніканальності: популярність офлайнових магазинів, куди десятиліттями приходили вже кілька поколінь покупців за технікою для дому, доповнилася активністю онлайн-продажів через сайт foxtrot.ua, що швидко набирає обертів. До речі, середній трафік сайту в місяць – 8,5 млн відвідувачів. А під час карантину сайт встановив рекорд – 270 тисяч відвідувачів за один день. За останній рік Фокстрот збільшив частку в онлайн-торгівлі в 1,5 рази, а товарообіг – на 270%.

– Для бренду Фокстрот важливо не тільки виглядати сучасно, а й бути сучасними, помітними і корисними для наших клієнтів. І саме інтернет пропонує інструменти, за допомогою яких можна достукатися практично до будь-якого споживача, поговорити з ним, з’ясувати його потреби й очікування в торговому процесі, – зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор компанії Фокстрот. – Тому ми продовжуємо посилення омніканальності, діджиталізуємося, паралельно запускаємо магазини нового формату, покращуємо сервіс і удосконалюємо вже запущені реформи. Упевнений: це те, що потрібно нашим споживачам, а значить, і нашому бренду, щоб зберігати лідерство.

При складанні рейтингу «Кореспондент» оцінював ключові макроекономічні показники: динаміку ВВП, темпи інфляції, а також рекламну активність компанії, присутність бренду на ТБ, в інтернеті і на зовнішніх носіях. Репутація компанії також мала важливе місце в оцінці вартості бренду.

– Вартість бренду – це показник його стійкості, життєздатності, надійності. І якщо репутаційний аудит говорить про високі позиції Фокстрот і його лідерство – це хороший сигнал для наших партнерів і споживачів, – зазначив Геннадій Виходцев, співзасновник ГК Фокстрот. – Дякую колективу за правильну стратегію й результативну тактику.

За результатами дослідження десятка лідерів рейтингу в сумі коштує майже $1,8 млрд. Минулого року їх сукупна вартість оцінювалася в $1,7 млрд. Усі 50 учасників у 2020 році в сумарній оцінці вартості брендів дісталися до позначки $5,7 млрд. У 2019 році їх сукупна ціна була менше $5.4 млрд.

Рейтинг брендів опублікований в №12 журналу «Кореспондент».