Діти розповіли, як їх мами й татусі працюють у Фокстрот

07.08.2020

Компанія зняла позитивний ролик про професію продавців очима й устами їх малюків.

Хіба робота продавця – це так просто? Колись – може бути. Але не у 21 столітті. Сьогодні бути продавцем-консультантом – престижно і вигідно. І ті, хто є співробітниками мережі магазинів Фокстрот, відчули весь кайф обраної стежки на собі.

Але нам стало цікаво: а як малюки бачать роботу тат і мам, які працюють продавцями в Фокстрот? Адже діти – наше майбутнє, вони завжди на крок попереду і, як свідчить сама правдива приказка: «вустами немовляти говорить істина».

Щоб дізнатися реальну думку, ми запросили дітей наших співробітників в один із магазинів, де влаштували зйомку. Ми просто запитували, а юні гості відповідали – у своїй щирій, милій, унікальній манері.

Маленькі експерти розповіли нам, що вони думають про професії своїх батьків, які працюють продавцями у Фокстрот. І з їхніх відповідей стало ясно: малюки помічають те, на що дорослі зазвичай не звертають уваги. Виявилося, дітям відомо, скільки часу їхні батьки-співробітники торгового залу і онлайн-консультанти майданчики FOXTROT.UA приділяють вивченню новинок цифрової техніки та побутових гаджетів, щоб потім якісно й експертно презентувати покупцям новий товар.

Ось і сам ролик – дивіться і надихайтеся!

«Пишаюся тим, що Фокстрот об’єднує справжніх професіоналів своєї справи, які дійсно не просто продають техніку, а допомагають людям робити їх життя кращим. Вважаю, вийшло щиро, по-справжньому і дуже емоційно! Тому що діти завжди помічають найголовніше», – так прокоментував відео Олексій Зозуля, директор мережі Фокстрот.

Зараз в компанії Фокстрот працюють понад 4 тисячі справжніх профі. Це співробітники роздрібних магазинів, управлінь фронт-офісу, інтернет-магазину foxtrot.ua, call-центру, служб складської логістики, доставки і сервісного обслуговування. Наш персонал постійно розвивається і професійно зростає. Ми разом йдемо до нових висот.

У 2019 р. ми запустили 88 тренінгів, в яких взяли участь 1140 наших співробітників. Завдяки безперервному навчанню, працівники Фокстрот постійно підвищують свій рівень і мають можливість перейти на більш високу посаду в будь-якій категорії. Також всередині компанії працює «Школа управління магазином», де готують майбутніх управлінців.

Наші співробітники проходять чотирьохмодульне навчання з ділової української сучасної мови, 2150 продавців пройшли 66 курсів щотижневого обов’язкового навчання по товарах.

У лютому 2020 р. запустили можливість проводити щоденний бліц-тест для торгового персоналу в месенджерах Telegram або Viber – як кому зручніше. У планах – запустити повноцінного бота з навчання в месенджері вже в цьому році. А все для того, щоб «люди були щасливі, коли чийсь тато продає їм техніку».

Ми завжди раді новим співробітникам і чекаємо всіх у свою команду!