Була «Копійчужка» – стала «Найс Прайс»

03.07.2020

У Фокстрот запрацювала оновлена Програма захисту ціни

Зараз як ніколи українці прагнуть заощаджувати, в тому числі й на купівлі побутової техніки. Фокстрот вирішив надати їм найкращу для цього можливість, тому на foxtrot.ua та у роздрібних магазинах мережі почав функціонувати сервіс «Найс Прайс» – оновлена версія всім добре знайомої «Копійчужки».

Про що саме «Найс Прайс»?

Згадайте зірку реклами «Копійчужка» – це унікальна пташка, яка не літає та худне при виявленні різниці в ціні. Ця програма була запущена 5 років тому: Фокстрот моніторив ціни на 5000 товарів і гарантував клієнту продати товар за ціною конкурента, якщо вона виявиться нижчою. Покупцям такий сервіс дуже сподобався, а промо-кампанію «Копійчужка» визнали найкращим проектом українського ритейлу в 2015 році за версією Effie.

Після нещодавнього оновлення бренду Фокстрот вирішив оновити й «Копійчужку». Тепер ця програма називається «Найс Прайс», а її масштаб суттєво зріс. Замість 5000 товарів, якими опікувалася «Копійчужка», оновлена програма гарантує захист ціни практично всіх товарів, що продаються у Фокстрот.

Як це працює? Покупець показує представнику магазина або менеджеру сайту Фокстрот фото чи скріншот, на якому зафіксовано нижчу ціну на товар в іншій торговельній мережі або інтернет-магазині*. Після перевірки та підтвердження цього факту Фокстрот продасть аналогічний товар за тією ж вартістю.

Та це ще не всі приємності від «Найс Прайс». Програма передбачає, що у разі зниження ціни на товар протягом 3 днів після його покупки у Фокстрот, покупець, який придбав цей товар, зможе за запитом отримати різницю в ціні бонусами на картку Програми лояльності. Ці бонуси – ті самі гроші, які можна буде у подальшому витратити на покупки у Фокстрот.

 Проведена масштабна робота для того, щоб реанімувати ідеї улюбленої нашими покупцями «Копійчужки» та вдихнути в них нове життя. Програма захисту справедливої ціни стала більш доступною і зручною в користуванні. Ми переконані, що покупці обов’язково спробують цей сервіс у дії та за найвигіднішою ціною на техніку будуть приходити у Фокстрот, – коментує Наталія Ставраті, маркетинг-директор компанії Фокстрот.

Три кроки до найкращої ціни

Щоб скористатися сервісом «Найс Прайс», треба бути учасником Програми лояльності Фокстрот. Вже майже 10 млн українців оцінили її переваги. Зареєструватись у Програмі дуже просто одним зі зручних способів, вказаних на сайті.

Щойно покупець визначився із бажаним товаром, саме час крокувати до найкращої ціни із «Найс Прайс»:

Крок 1. Зафіксувати найнижчу ціну на цей товар в запропонованому переліку магазинів.

Крок 2. Заповнити заявку на сайті/звернутися до колл-центру/звернутися до співробітника магазину.

Крок 3. Отримати промокод на знижку на товар.

Після покупки товару у Фокстрот покупець може слідкувати за ціною на нього. Якщо протягом 3 днів вона впаде, наприклад, через акцію або розпродаж, він зможе отримати компенсацію бонусами.

Як отримати компенсацію? Не пізніше 3 днів з дня покупки слід зателефонувати до колл-центру мережі та оформити відповідну заявку. Бонуси надійдуть протягом одного робочого дня з моменту подання заявки, якщо її буде підтверджено. Витратити бонуси можна буде на подальші покупки у Фокстрот. 1 бонус дорівнює 1 гривні.

Програма «Найс Прайс» функціонує з 1 липня, і вже більше 100 покупців скористались можливістю знизити ціну на бажані товари.

*Деталі про сервіс «Найс Прайс» тут.