Була «Копійчужка» – стала «Найс Прайс»
03.07.2020У Фокстрот запрацювала оновлена Програма захисту ціни
Зараз як ніколи українці прагнуть заощаджувати, в тому числі й на купівлі побутової техніки. Фокстрот вирішив надати їм найкращу для цього можливість, тому на foxtrot.ua та у роздрібних магазинах мережі почав функціонувати сервіс «Найс Прайс» – оновлена версія всім добре знайомої «Копійчужки».



Про що саме «Найс Прайс»?
Згадайте зірку реклами «Копійчужка» – це унікальна пташка, яка не літає та худне при виявленні різниці в ціні. Ця програма була запущена 5 років тому: Фокстрот моніторив ціни на 5000 товарів і гарантував клієнту продати товар за ціною конкурента, якщо вона виявиться нижчою. Покупцям такий сервіс дуже сподобався, а промо-кампанію «Копійчужка» визнали найкращим проектом українського ритейлу в 2015 році за версією Effie.
Після нещодавнього оновлення бренду Фокстрот вирішив оновити й «Копійчужку». Тепер ця програма називається «Найс Прайс», а її масштаб суттєво зріс. Замість 5000 товарів, якими опікувалася «Копійчужка», оновлена програма гарантує захист ціни практично всіх товарів, що продаються у Фокстрот.
Як це працює? Покупець показує представнику магазина або менеджеру сайту Фокстрот фото чи скріншот, на якому зафіксовано нижчу ціну на товар в іншій торговельній мережі або інтернет-магазині*. Після перевірки та підтвердження цього факту Фокстрот продасть аналогічний товар за тією ж вартістю.
Та це ще не всі приємності від «Найс Прайс». Програма передбачає, що у разі зниження ціни на товар протягом 3 днів після його покупки у Фокстрот, покупець, який придбав цей товар, зможе за запитом отримати різницю в ціні бонусами на картку Програми лояльності. Ці бонуси – ті самі гроші, які можна буде у подальшому витратити на покупки у Фокстрот.
– Проведена масштабна робота для того, щоб реанімувати ідеї улюбленої нашими покупцями «Копійчужки» та вдихнути в них нове життя. Програма захисту справедливої ціни стала більш доступною і зручною в користуванні. Ми переконані, що покупці обов’язково спробують цей сервіс у дії та за найвигіднішою ціною на техніку будуть приходити у Фокстрот, – коментує Наталія Ставраті, маркетинг-директор компанії Фокстрот.
Три кроки до найкращої ціни
Щоб скористатися сервісом «Найс Прайс», треба бути учасником Програми лояльності Фокстрот. Вже майже 10 млн українців оцінили її переваги. Зареєструватись у Програмі дуже просто одним зі зручних способів, вказаних на сайті.
Щойно покупець визначився із бажаним товаром, саме час крокувати до найкращої ціни із «Найс Прайс»:
Крок 1. Зафіксувати найнижчу ціну на цей товар в запропонованому переліку магазинів.
Крок 2. Заповнити заявку на сайті/звернутися до колл-центру/звернутися до співробітника магазину.
Крок 3. Отримати промокод на знижку на товар.
Після покупки товару у Фокстрот покупець може слідкувати за ціною на нього. Якщо протягом 3 днів вона впаде, наприклад, через акцію або розпродаж, він зможе отримати компенсацію бонусами.
Як отримати компенсацію? Не пізніше 3 днів з дня покупки слід зателефонувати до колл-центру мережі та оформити відповідну заявку. Бонуси надійдуть протягом одного робочого дня з моменту подання заявки, якщо її буде підтверджено. Витратити бонуси можна буде на подальші покупки у Фокстрот. 1 бонус дорівнює 1 гривні.
Програма «Найс Прайс» функціонує з 1 липня, і вже більше 100 покупців скористались можливістю знизити ціну на бажані товари.
*Деталі про сервіс «Найс Прайс» тут.