Два магазини нового формату відкриються у ТРЦ Києва і Львова
22.06.2020Всеукраїнський карантин не відмінив планів з оновлення бренду, і навіть у таких умовах перезавантаження Фокстрот триває. Зовсім скоро оновлений магазин побутової техніки та електроніки відкриється в ТРЦ Victoria Gardens (Львів) і абсолютно новий Фокстрот запрацює в столичному ТРЦ Retroville.



За період липень 2019-березень 2020 року мережа представила 25 магазинів нового формату. І навіть під час карантину робота в цьому напрямку тут не зупинялася. Поки ринок стояв «на паузі», в компанії розробляли нові ідеї для впровадження їх в роздрібній мережі і посилення омні-моделі в цілому.
– Коригування й адаптація раніше затверджених проектів, пошук зручних і вигідних локацій, переговори з орендарями, робота з підрядними організаціями та багато інших процесів вимагали чітких і правильних рішень та максимум уваги. Адже розуміння того, що карантин – явище тимчасове, спонукало нас не зменшувати темп, а почасти взяти ще більших обертів у зміцненні позицій бренду на ринку, – зазначив Олексій Зозуля, директор омнікального бренду Фокстрот.
Перший – новий Фокстрот з торговою площею 890 м2 – розмістився на першому поверсі ТРЦ Retroville, що нещодавно почав функціонувати у столиці. Попередня дата відкриття – 30 червня. Згідно з усіма правилами, торговий об’єкт отримає сучасний дизайн у яскравих кольорах бренду, портал «хаб», що вже став «фішкою» нових магазинів Фокстрот (де під одним «дахом» об’єднані каси, зона видачі інтернет-замовлень і сервісних налаштувань). Окремо розміститься лаунж-зона і локація для оформлення споживчих кредитів від банків-партнерів. Асортимент буде максимально збалансований з урахуванням усіх сегментів техніки, але з посиленням у категорії цифрової техніки.
На початку липня готується до відкриття оновлений Фокстрот у найбільшому ТРЦ Львова Victoria Gardens. Магазин переїжджає в нове, більш вигідне за трафіком місце і займе 900 м2 торгової площі. За лінійкою асортименту змін не планується: в топі будуть категорії телевізорів, смартфонів і всіх видів побутової техніки. Оформлення магазинів буде аналогічно загальноприйнятої концепції: з наявністю всіх основних зон, з простою і зрозумілою навігацією, комфортним освітленням і з акцентом на омніканальність для всієї мережі магазинів.
Додамо, що в березні, напередодні введення карантинних обмежень, Фокстрот відкрив три оновлених торгових об’єкти: на вул. Визволителів, 17 в Києві, в ТЦ «Мануфактура» (м. Суми) та ТРЦ Fabrika (м. Херсон). Однак через пандемію святкові заходи для покупців були скасовані, а робота магазинів у числі всієї мережі переведена в спеціальний режим або тимчасово припинена. До звичайного графіку з дотриманням необхідних заходів безпеки всі 162 магазини мережі повернулися 1 червня.
– Кожне відкриття магазину – це подія для компанії, а ще – результат неймовірної праці всієї команди Фокстрот. Робота на вищезазначених об'єктах триває, встановлюється обладнання, оформлюється інтер'єр, ми підбираємо персонал. Фінальний результат всіх порадує: це будуть нові магазини техніки Фокстрот в Києві і Львові з акцентом на експертність, клієнтоорієнтований сервіс, з найкращими пропозиціями неймовірно дружньою атмосферою, – прокоментував найближчі плани компанії О. Зозуля.