Це просто ЛАВ: Фоксі оновила свій look
04.06.2020У діджітальної лисички з’явилося граціозне тільце з лапками і пухнастим хвостом. Героїня Фокстрот тепер чудово користується гаджетами, серфить по інтернету, вміє танцювати, бігати і багато інших «фішок».

Напевно, всі вже встигли не тільки помітити, але й полюбити миловидну мордочку лисички Фоксі. Її поява стала одним із яскравих моментів ребрендингу осені 2019 року. Тоді Фокстрот провів повне перезавантаження філософії та позиціонування бренду, і в тому числі – вдихнув нове життя в свого бренд-персонажа. До запуску літньої рекламної кампанії аніме-лисичка отримала фінальний look.
– З радістю повідомляємо, що наша Фоксі отримала повноцінний, закінчений образ. Сподіваємося, бренд-персонаж, що вже полюбився багатьом, обов’язково приверне увагу нашої (і не тільки) аудиторії і закохає в себе ще більше», – прокоментувала лонч Наталія Ставраті, маркетинг директор Фокстрот.
Над підготовкою відероликів для рекламної кампанії за участю Фоксі велася із залученням продакшн-студії Moonhauzen Animation Studio. Їм вдалося творчо підійти до виконання поставленого завдання, інтерпретувати напрацьовані інхаус ідеї та якісно втілити їх у життя.