Фокстрот підтримав ініціативу «Збережи пальне для перемоги» мережі АЗК WOG
16.05.2022Давайте користуватись пальним відповідально!
З початку воєнних дій в Україні ситуація з пальним ускладнилася, адже російський агресор зробив чимало, щоб зруйнувати українську паливну інфраструктуру. Відповідно, старі джерела постачання пального були повністю замінені на нові, що потребує створення нових логістичних ланцюгів, а це потребує часу. На тлі всіх цих змін гостро постало питання відповідального використання пального населенням.
З ініціативою вирішення з цього питання виступила мережа АЗК WOG, запустивши комунікаційний проєкт ««Збережи пальне для перемоги»». Ритейлер Фокстрот підтримує цю ініціативу і активно долучається. Зміст її в тому, що водії мають максимально відповідально ставитись до використання пального. За можливості користуватись еко-транспортом – велосипедами, самокатами та іншими транспортними засобами, а також електротранспортом. Окрім того, на ощадливе та ефективне використання пального впливає і дотримання правил дорожнього руху.
Чому це так важливо? Тому що необхідно зберегти якомога більше пального для транспорту тих, хто захищає нашу країну, надає медичну допомогу, обробляє поля, займається гуманітарними перевезеннями та для інших служб і компаній, які роблять все, щоб українці могли жити у новій реальності у безпеці і з комфортом. Важливий кожен збережений літр пального. Життєво важливий.
– За мирного життя ми всі звикли до того, що найнеобхідніші речі у нас під рукою. В будь-який час доби можна було придбати продукти, замовити послугу чи заправити авто. Однак війна внесла свої корективи, обмежила доступ до звичних благ, тому в такий час ми маємо свідомо розставляти пріоритети. Передусім, думати про тих, хто захищає країну на передовій і в ТРО, рятує життя, забезпечує продуктами харчування, ліками, першочерговими товарами для побуту. Адже бережливе ставлення до споживання палива, кожен заощаджений літр дизелю чи бензину є економічним фактором перемоги, показником єдності та згуртованості, – висловилась про запуск проєкту у Фокстрот маркетинг директорка мережі Наталія Ситник.
Запрошуємо всіх приєднатись до ініціативи «Збережи пальне для перемоги»: діліться у соцмережах дописами та розповідями про альтернативи поїздкам на авто, які обрали ви або ваші знайомі, продукуйте власні ідеї бережливого споживання, пишіть про це та позначайте дописи хештегом #бутиукраїнцем.
– Станьте прикладом для своїх рідних та друзів, надихніть їх до відповідального споживання пального, – закликав директор з маркетингу мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський. – Ми нація з високим рівнем самоорганізації, що є нашим унікальним ДНК. Це проявляється не лише у волонтерстві в критичні моменти нашої історії, але й у вмінні допомагати й підтримувати тих, хто цього найбільше потребує. Сьогодні такої згуртованості потребують всі ті, хто рухають життя в країні, для кого транспорт є важливою складовою, без якої цей рух неможливий.
Разом переможемо! І тоді вже без обмежень будемо подорожувати на автівках всією нашою чудовою Україною.