Фокстрот відкрив у Кривому Розі новий магазин, 127-ий у мережі
11.08.2025
Нова локація у ТРЦ «Сонячна галерея» стала шостим представництвом ритейлера у місті. На відвідувачів чекають 29 брендзон, сучасний клієнтський хаб і впізнаваний етнодизайн у фірмових кольорах.
8 серпня омнікальний техноритейлер Фокстрот презентував новий – 127-й магазин. Він розмістився на 1 поверсі ТРЦ «Сонячна галерея» у Кривому розі. Простір має загальну площу 1080,8 м², з яких 842 м² займає торговий зал.
Однією з ключових переваг нової локації стала розширена брендова експозиція з 29 бренд-зон, де представлені провідні виробники техніки: Apple, Samsung, LG, Hisense, TCL, Xiaomi, Delonghi, Philips, SEB, Razer, Hator та інші.
Магазин працює за оновленим функціональним форматом, орієнтованим на максимальну зручність покупців. Тут облаштовано сучасний хаб, який об’єднує зону видачі онлайн-замовлень, швидкої оплати та сервісної підтримки. Окрім того, кожен продавець має доступ до внутрішнього застосунку FoxyHub, завдяки якому може оперативно видавати замовлення та надавати додаткову інформацію.



Дизайн інтер’єру витримано у фірмовому стилі Фокстрот з національними етномотивами, інтегрованими у брендову палітру компанії, що вже стали впізнаваним елементом мережі. Також доступний фірмовий мерч з лисичкою Фоксі, маскотом компанії – частина коштів від його продажу традиційно спрямовується на психоемоційну підтримку дітей, що постраждали від війни.
«Кривий Ріг демонструє високу лояльність до бренду Фокстрот, і відкриття вже 6-ого магазину – це стратегічна відповідь на запит регіону. Для нас важливо забезпечувати якісний клієнтоорієнтований та доступний сервіс, а також надавати можливість зручно купувати офіційну техніку з гарантіями», – прокоментував Данило Векленко, операційний директор Фокстрот.
Фокстрот послідовно впроваджує практики безбар’єрного ритейлу, і новий магазин у Кривому Розі не став вийнятком. Простір зручний для відвідувачів, які пересуваються на кріслах колісних, користуються милицями або тростинами. Клієнтам з порушенням слуху доступне обслуговування жестовою мовою через сервісне рішення.
Нагадаємо, станом на серпень 2025 року мережа Фокстрот охоплює 127 магазинів у 68 містах України, а також активно розвиває омнікальні канали – інтернет-магазин Foxtrot.ua та мобільний застосунок. Першу половину року компанія завершила з відчутними результатами: 505 млн грн сплачено до бюджету, а корпоративний штаб «Допомога нашим» передав Силам оборони техніки на 5,5 млн грн. З початку повномасштабної війни обсяг такої підтримки сягнув 48,5 млн грн. Омнікальний ритейлер планомірно розширює мережу, зберігаючи фокус на якості сервісу, клієнтоорієнтованості та технологічності.