Бізнес, що надихає: Фокстрот підтримав проведення фестивалю CreativeHub для креативної молоді

23.05.2025

Компанія надала менторський супровід у конкурсах, познайомила молодь із можливостями роботи в ритейлі та підготувала подарунки для учасників.

17 травня 2025 року простір ClustSpace Бібліотеки КПІ ім. І. Сікорського став місцем зустрічі активної, вмотивованої та творчої молоді. Тут відбувся ІІ Всеукраїнський фестиваль креативної молоді CreativeHub. Захід зібрав понад 160 учасників з різних регіонів України, а також гостей з Канади, Словаччини, Англії, Австрії та Польщі. Генеральним партнером фестивалю став омнікальний ритейлер Фокстрот, який підтримав подію, орієнтовану на розвиток молодого покоління.

Програма фестивалю включала хакатони з реклами та журналістики, конкурси письменницької майстерності та соціального контенту. Учасники працювали з реальними кейсами, презентували свої ідеї, шукали нестандартні рішення й отримували відгуки від фахівців індустрії.

Одним із завдань хакатону було створення маркетингової кампанії для клієнтів Фокстрот. Команди аналізували бриф, формували концепції, використовували як класичні підходи – скетчі, розкадровки, так і сучасні – AI-технології для генерації роликів. Підтримку учасникам надавали представниці компанії: Марія Штельмах, копірайтерка, і Наталія Грималюк, pr-менеджерка, які допомагали командам формулювати ідеї, вдосконалювати презентації й орієнтуватися на практичний результат.

Команди Synapse та ЗМІст, які отримали бронзу та срібло

Третє місце посіла команда Synapse з креативною концепцією «Потягом бажань». Срібло здобула команда ЗМІст, представивши ідею «ХОЧ-TECH WISH-DAY». А переможцем конкурсу стала команда Ф1 з концепцією «ХОЧ буде! Фоксі чаклує». У її складі студентки Анна-Марія Меленчук (3 курс), Олена Шестеренко (2 курс) та магістрант Василь Попович.

Команда-переможець Ф1

 «Молодь, яка прагне вчитися, пробувати, генерувати – це саме те середовище, яке надихає нас у Фокстрот. Ми регулярно зустрічаємося зі студентами провідних ВНЗ країни, розповідаємо про багатогранну структуру ритейлу, підтримуємо профільні заходи та надаємо можливості для стажування. Для багатьох наших працівників Фокстрот став першою роботою, місцем, де можна отримати досвід і розвиватися. Бути партнером CreativeHub — це нагода підтримати молодих креаторів і, водночас, побачити в дії майбутніх лідерів. Дякуємо організаторам і всім учасникам за відкритість, енергію та креатив», – зазначила Наталія Грималюк, pr-менеджерка мережі Фокстрот.

Від компанії як провідного роботодавця виступила Ольга Хандога, HR-менеджерка компанії Фокстрот. Вона розповіла про історію бренду, можливості старту в ритейлі та важливість спробувати себе в різних напрямах. Її виступ став для багатьох першим знайомством з практичним світом бізнесу, який відкритий та готовий інвестувати у нові таланти.

Фокстрот також підготував подарунки для переможців конкурсів та хакатону. Фестиваль став для багатьох місцем першого досвіду та розуміння, куди рухатися далі в побудові кар’єри. А для Фокстрот – це ще один крок у розвитку сильної, натхненної та креативної України.

Нагадаємо, що підтримка креативних студентів компанією Фокстрот розпочалась ще у 2013 році. Тоді ритейл виступив партнером креативного батлу «Рекламний полігон» у рамках VII Українського студентського фестивалю реклами. Компанія допомогла визначити переможця і разом з ними зняти соціальний ролик «+1 в карму! Співробітникам і Фокстроту».

Також у 2019 та 2020 роках бренд Фокстрот разом з Асоціацією українських імпортерів побутової електроніки та компанією «Samsung Electronics» стали партнерами 15-го та 16-го Українських студентських фестивалів реклами. Тоді ініціювали номінацію «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» і відзначили переможців конкурсу «Рекламний полігон».

Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Станом на кінець квітня налічує 126 магазинів у 68 населених пунктах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду.Засновники омніканального ритейлера Фокстрот – українські бізнесмени Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький.