Фокстрот запровадив новий проєкт з корпоративно-соціальної відповідальності
01.02.2021Спільно з Благодійним фондом Happy Paw ритейлер опікуватиметься безпритульними тваринками з метою популяризації їх прилаштування в нові сім’ї.
1 лютого мережа електроніки Фокстрот оголосила про старт власного соціального проекту «Пухнасті друзі в кожен дім», що стане складовою всеукраїнської кампанії «Шукай свого в притулках» від Благодійного фонду Happy Paw.

У Фокстрот разом з волонтерами піднімають проблему безпритульних тварин, які за волею долі народилися й виросли на вулиці. Таким «пухнастикам», зазвичай, важко знайти люблячих господарів. Так, згідно з даними благодійного фонду Happy Paw, що опікується долею безпритульних тварин, на вулиці або в притулках перебувають таких десятки тисяч. Та навіть у притулках далеко не завжди можна забезпечити повноцінне перебування через нестачу коштів на утримання та дефіцит головного – уваги та любові, що їх чотирилапі можуть отримати тільки в родині.
Саме для цього мережа Фокстрот у довготривалій перспективі стала партнером Happy Paw, підтримавши його кампанію «Шукай свого в притулках» із власним проєктом «Пухнасті друзі в кожен дім».
«Ми переконані, що в середині кожного самотнього «пухнастика» – так ми називаємо наших підопічних – живе стільки любові, що досить й одного дотику, щоб зарядитися нею. А щоб легко й невимушено розповісти про це якомога більшій аудиторії, до команди Happy Paw приєдналася наша лисичка Фоксі зі своїми друзями. Саме вона стане на захист інтересів безпритульних тваринок у філософії «Пухнастики шукають людей, щоб зробити їх щасливішими» та, щоб кожний самотній «пухнастик» знайшов собі нову люблячу родину», – розповіла про концепцію проєкту Наталія Ставраті, маркетинг-директор Фокстрот.
Як же це відбуватиметься? У межах проєкту Фокстрот:
- бере на себе медійну підтримку на можливих інформаційних майданчиках;
- забезпечуватиме спонсорство в реалізації соціальних проектів фонду Happy Paw (до прикладу, вже долучився до Всеукраїнського конкурсу «БлагоДІЙники в дії» про залучення учнів до допомоги тваринам та гуманне ставлення до тварин у суспільстві, а також до проведення ІІІ Всеукраїнського заняттю доброти у дошкільних навчальних закладах);
- ініціює власні соціальні кампанії з допомоги притулкам тощо.
Сама ж Наталія Ставраті у рамках проєкту «Опіка» піклується про чудову собаку Верону, яка живе у притулку під Києвом. Не маючи можливості забрати Верону до себе (у Наталії «в господарстві» 2 кота і 1 песик), щомісяця маркетинг директор Фокстрот виділяє власні кошти на харчування та утримання тварини. На вихідних приїжджає, щоб погуляти і погодувати власноруч, поки не знайдуться її нові господарі.
У мережі електроніки додають, що на часі кілька важливих ініціатив щодо допомоги притулкам та їхнім підопічним. І головне: ці ідеї щиро вітають у фонді Happy Paw.
«Ми вдячні мережі Фокстрот за підтримку важливих проєктів допомоги тваринам у притулках. Впевнені, що саме спільними зусиллями можна зробити щасливими якомога більше песиків і котиків. Наша основна мета – привернення уваги до проблем безпритульних тварин в Україні, популяризація адопції чотирилапих із притулків, заохочення до піклування про них на відстані та виховання гуманної і відповідальної молоді», – прокоментувала кураторка фонду Людмила Єнжеєвська.
Ще більше про проект тут та на happypaw.ua.