Фокстрот і Microsoft Україна домовилися розглянути потенційне співробітництво у сфері цифрової трансформації рітейлу

24.12.2020

Група компаній "Фокстрот" (розвиває ритейл електроніки і побутової техніки під брендом "Фокстрот") разом з Microsoft Україна розпочали переговори про потенційне співробітництво у  галузі модернізації інформаційних систем. Основними напрямками потенційного партнерства стане допомога у цифровій трансформації, впровадженні ритейл-інновацій та сучасних технологій на базі платформ Microsoft. З цією метою сторони підписали Меморандум про взаєморозуміння (МОВ).

Сьогодні перед роздрібними продавцями стоїть завдання не відставати від тенденцій цифрової економіки, коли клієнти мають можливість купляти де і коли завгодно. Відповідність цим змінам стала не тільки необхідністю, але й можливістю переосмислення власної бізнес-моделі, необхідної для забезпечення стійкого прибутку через інтеграцію нових технологій.

«Успіх у сфері рітейлу залежить від того, як компанії використовують технології та інформацію у своєму бізнесі, аби не тільки краще знати своїх клієнтів, але й краще обслуговувати їх коштом розширення можливостей своїх співробітників, створення інтелектуального ланцюжка постачання та переосмислення досвіду роздрібу»,  –  говорить Ян Петер Де Йонг, директор «Microsoft Україна».

Інтелектуальні інструменти Microsoft успішно впроваджуються у роботу безліччю торгових мереж по всьому світу. Додатки з підтримкою штучного інтелекту дозволяють створювати унікальні, персоналізовані пропозиції. Розуміння потреб і очікувань клієнтів лежить в основі успішної стратегії роздрібної торгівлі. Такий підхід допомагає компаніям налагодити тісні зв'язки з кожним клієнтом.

Співзасновники ГК "Фокстрот" Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев вважають важливою діджіталізацію роздрібної торгівлі, оскільки успіх рітейлерів залежить від використання інноваційних технологій: цифрові рішення забезпечують розуміння інтересів клієнтів та створюють інтелектуальний ланцюжок постачання.

Раніше у ГКФ почали співпрацю з акселератором у напрямку логістики, що істотно поліпшило складські процеси, та запустили проєкт з інноваційних способів доставляння товарів клієнтам.

«Крім того, Майкрософт допоміг ГКФ ефективно пройти локдаун, надавши у безкоштовне користування 6000 ліцензій Microsoft Office 365. Це дало можливість ефективно організувати віддалену роботу та використовувати сучасні засоби комунікацій і офісної роботи»,  –   говорить голова ради засновників Групи компаній Фокстрот Геннадій Виходцев. - Подальша співпраця з Майкрософт дасть новий досвід ринку роздрібної торгівлі електронікою і побутовою технікою України в цілому, допоможе вивести на новий рівень досвід взаємодії з клієнтами і якість їх обслуговування».

 «Сьогодні цифрові рішення є запорукою успіху розвитку омніканального формату рітейлера,»  –  коментує голова наглядової ради «Фокстрот» Валерій Маковецький. «Використання хмарних технологій дозволить ГКФ першими в Україні пілотувати передові інновації Майкрософт, що впроваджуються в усьому світі. За допомогою продуктів від нашого цифрового партнера ми зможемо ефективніше здійснювати аналіз великих обсягів інформації, зібраних за допомогою інтернету речей у роздрібних магазинах, й поліпшити досвід взаємодії з клієнтами і партнерами».

Передбачається, що надалі сторони визначать найбільш ефективні сфери й формати співпраці.

Юридична довідка:

Сторони цим прямо погоджуються, що для здійснення Потенційного співробітництва, як передбачено Сторонами у цьому МОВ, Сторони повинні будуть на наступному етапі укласти окрему угоду (угоди).

Справжній МОВ не є угодою, яка може бути приведена у виконання у примусовому порядку, а мається на увазі Сторонами як вираз поточних намірів Сторін. Жодна зі сторін не має наміру створювати будь-які юридичні права або зобов'язання для будь-якої сторони, у тому числі вимагати надалі укладення будь-якої зобов'язувальної угоди. Тільки письмова ліцензійна угода, підписана Microsoft Ireland Operations Limited, може створити ліцензійну угоду між Microsoft і її клієнтом, що має обов'язкову юридичну силу.

Про Групу компаній "Фокстрот"

 Група компаній «ФОКСТРОТ» розвиває бренди «Фокстрот. Техніка для дому », а також « DEPO't Center » та «Fantasy Town » (управління нерухомістю в ГК «ФОКСТРОТ »).

Бренд Фокстрот є омніканальним (офлайн і онлайн торгівля): станом на 2020 рік налічує 162 магазини загальною торговою площею 153 тис. кв. м. у 90 обласних і районних центрах України і інтернет-магазин FOXTROT.UA, трафік відвідування якого досягає 9 млн користувачів на місяць. Рітейлер визнано одним з найбільш "оцифрованих" брендів України у 2020 році (5 позиція у ТОПі-15 у рейтингу журналу "Кореспондент"). Наприкінці 2020 року рітейлер першим у сфері рітейлу електронікою почав впровадження програмної каси і електронного чеку у всіх роздрібних магазинах та в інтернет-магазині foxtrot.ua. Також бренд активував опцію для оплати товарів і послуг за допомогою свого чат-бота у Viber з застосуванням віртуального гаманця (Apple Pay / Google Pay).

Про Microsoft

Microsoft (Nasdaq "MSFT" @microsoft) забезпечує умови для цифрової трансформації в епоху «інтелектуальної хмари» і «інтелектуальних технологій». Місія компанії  –  дати можливість кожній людині й організації на планеті досягти більшого.

Для отримання додаткової інформації, будь ласка, звертайтеся:

Ольга Глібова, Communications Specialist, (066) 144 13 19, a-olgleb@microsoft.com

Роман Мелихов, внешняя пресс-служба, (066) 113 46 61, v-romeli@microsoft.com

Microsoft | CEE Multi-Country | Україна

Алевтина Белецька, Група компаній Фокстрот, прес-секретар ГКФ

beletzkaya-a@foxtrot.kiev.ua

Foxtrot and Microsoft Ukraine agreed to consider potential partnership in the field of digital transformation of retail

The Foxtrot Group of Companies (develops retail of electronics and household appliances under the brand “Foxtrot”) together with Microsoft Ukraine have begun negotiations on potential cooperation in the field of information systems modernization. The main areas of potential partnership are the assistance in digital transformation, implementation of retail innovations and modern technologies based on Microsoft platforms. For this purpose, the parties signed a Memorandum of Understanding (MOU).

Retailers today face the challenge of keeping up with the digital economy tendencies, where customers can shop whenever and wherever they want. Compliance with these changes has become not only a necessity, but also an opportunity to redefine their business model in order to ensure sustainable profits through the integration of new technologies.

“Retail success depends on how companies use technology and data in their business in order to not only know their customers better, but also to service them better by empowering their employees, creating an intelligent supply chain and reimagining the retail experience”, says Jan Peter De Jong, Country manager of Microsoft Ukraine.

Microsoft smart tools are being successfully implemented in the work of many retailers around the world. AI-powered apps enable to create unique, personalized experiences. The understanding of the customer needs and expectations underpin a successful retail strategy. Such approach helps companies develop close relationships with every client.

The co-founders of Foxtrot Group of Companies (FGC) Valeriy Makovetskuy and Gennadiy Vyhodtsev consider digitalization to be very importance for retail, since the success of retailers depends on the use of innovative technologies: digital solutions ensure understanding of customer interests and create an intelligent supply chain.

Earlier, FGC began cooperation with an accelerator in the field of logistics, which significantly helped to improve warehouse processes and launch a project on innovative ways of delivering goods to customers.

“In addition, Microsoft helped the FGC pass the lockdown effectively by providing 6,000 Microsoft Office 365 licenses for free use. This made it possible to organize remote work effectively and use modern tools of communication and office work," says Gennadiy Vyihodtsev, Chairman of the Board of Founders of the Foxtrot Group of Companies. "Further cooperation with Microsoft will potentially bring new experience to the retail market of electronics and household appliances in Ukraine as a whole and will help bring the experience of interaction with customers and the quality of their service to a new level."

“Today digital solutions are the key to the success of the retail omnichannel format development,” comments Valeriy Makovetskiy, Chairman of the Supervisory Board of Foxtrot. “The use of cloud technologies will allow FGC to be the first in Ukraine to pilot advanced Microsoft innovations implemented around the world. With products from our digital partner, we can better analyze big data collected by the Internet of Things in retail stores and improve the experience of interacting with customers and partners."

It is assumed that in the future the parties will determine the most effective areas and formats of cooperation.

Legal note:

The Parties hereby agree that in order to realize the Potential Cooperation, as provided by the Parties in this MOU, the Parties shall conclude a separate agreement(-s) at a subsequent stage.

The current MOU is not a binding agreement, but is intended by the Parties as an expression of the current intentions of the Parties. Neither party intends to create any legal rights or obligations for any party, including requiring further conclusion of any binding agreement. Only a written license agreement signed by Microsoft Ireland Operations Limited can create a legally binding license agreement between Microsoft and its customer.

About the Foxtrot Group of Companies: The Foxtrot Group of Companies develops the following brands: "Foxtrot. Home appliances", "Technoshara" (retail of household and electronic appliances), "DEPO't Center" and "Fantasy Town"(real estate management in the FOXTROT Company Group).

The Foxtrot brand is omnichannel (offline and online trade): as of 2020, it has 162 stores with a total sales area of 153 thousand square meters in 90 regional centers of Ukraine and the online store FOXTROT.UA, the traffic of which reaches 9 million users per month. The retailer is recognized as one of the most “digitized” Ukrainian brands in 2020 (5th position in the TOP-15 rating of the “Correspondent” magazine). At the end of 2020 the retailer was the first in the field of retail electronics to begin the implementation of a software cash register and an electronic check in all retail stores and in the foxtrot.ua online store. The brand also activated the option to pay for goods and services using its chatbot in Viber via a virtual wallet (Apple Pay/Google Pay).

About Microsoft

Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) enables digital transformation for the era of an intelligent cloud and an intelligent edge. Its mission is to empower every person and every organization on the planet to achieve more.

For more information, please contact:

Olga Glebova, Communications Specialist, (066) 144 13 19, a-olgleb@microsoft.com

Roman Melikhov, external press office, (066) 113 46 61, v-romeli@microsoft.com

Microsoft | CEE Multi-Country | Ukraine

Alevtina Beletskaya, Foxtrot Company Group, Press Secretary, GKF, beletzkaya-a@foxtrot.kiev.ua