Оплата замовлення не відбулася :(
Що можна зробити:
-
Скасування більшості платежів відбувається через ліміту на оплату в інтернеті. Змініть ліміт встановлений на мапі за допомогою інтернет-банкінгу, додатки вашого банку або звернувшись за телефоном гарячої лінії банку (зазвичай він зазначений на зворотній стороні картки) і повторіть оплату.
-
Переконайтеся, що коштів на картці досить для оплати замовлення і повторіть оплату. Перевірте правильність введених даних (номер карти, CVV-код) і повторіть оплату.
-
Перевірте правильність введених даних (номер карти, CVV-код) і повторіть оплату.
-
Повторіть оплату через хвилину, можливо, в системі вже є запит на оплату з тими ж реквізитами.
-
Якщо всі дані введені вірно, але повторний платіж відхилено, зверніться в ваш банк для уточнення причин відмови. Зробити це можна за допомогою онлайн-чату підтримки банку або за телефоном гарячої лінії банку (зазвичай вказаний на зворотному боці вашої карти).
-
При виникненні технічних проблем з сервісом оплати, рекомендуємо звернутися в службу підтримки компанії Privatbank телефон 3700 (Безкоштовно з мобільного).
Повернутися в кошик
Всі права захищені "Фокстрот" Copyright © 2025