Ваш город Выберите город
Информационная служба:
0-800-500-153
Корзина
нет
товаров
Интернет-магазин:

Позвонив по этому номеру, можно сделать заказ, получить консультацию по товару и его наличию или получить информацию о оформленном заказе.

График работы Call-Центра
Пн-Вс с 08:00 до 22:00
31/12/2014: с 08:00 до 18:00

044-354-17-69
067-538-05-85
050-385-05-85

Информационная служба:

Позвонив по этому номеру, можно получить информацию о розничной сети: графике работы магазинов, сервисном и гарантийном обслуживании, платежах, оставить отзыв о работе Компании «Фокстрот».

График работы Call-Центра
Ежедневно с 09:00 до 21:00
Без выходных

0-800-500-153

Обратный звонок
/ru/search

Пресс-офис

08.12.2014

Торговельна марка Bravis - у трійці лідерів з продажу телевізорів

Такого результату вдалося досягти завдяки оптимальному поєднанню якості, дизайну і ціниБренд Bravis, що спеціалізується на виробництві аудіо-, відео-, цифрової техніки та аксесуарів за доступною ціною, відзначив 10-річчя гідно: за даними GFK він увійшов до ТОП-3 лідерів з продажу телевізорів у натуральному вираженні в Україні і приєднався до виробників зі світовим ім'ям. Так, частка торгової марки Bravis за даними з січня по листопад 2014 склала 7,1% в загальній кількості проданих телевізорів на українському ринку, в той час як в аналогічний період минулого року даний показник дорівнював 6,2%. Активно впроваджуючи світові тренди в своїх бага...
05.12.2014

Столичний ТРЦ «Більшовик» і «Фокстрот» запрошують на «День Шопоголіка. Зима!»

Свято справжніх шопоголіків відбудеться у цю суботу 6 грудня 2014 року в ТРЦ «Більшовик»!Кияни та гості міста мають чудову нагоду розпочати приготування до Нового року завчасно та придбати техніку, електроніку, вбрання, прикраси, аксесуари для себе та подарунки для близьких зі знижками до 70% у ТРЦ «Більшовик». Лише один день у відвідувачів торгово-розважального центру «Більшовик» на Шулявці (вул. Вадима Гетьмана, 6) буде можливість придбати товари улюблених брендів зі знижками – у «Фокстроті» та інших магазинах, що приймають участь в акції*. А торговельна мережа «Фокстрот» подбає про те, щоб учасники «Дня Шопоголіка» мали можливість отрима...
05.12.2014

Philips запрошує у львівський «Фокстрот» на майстер-класи

у грудні продовжиться серія майстер-класів та кулінарних шоу для відвідувачів ТРЦ «King Cross Leopolis» У неділю 7 грудня 2014 року з 13:00 до 16:00 у львівському гіпермаркеті «Фокстрот» у ТРЦ «King Cross Leopolis» (м.Львів, с.Сокільники, вул.Стрийська, 30) у бренд-зоні Philips відбудеться безкоштовний майстер-клас з приготування кавових напоїв. Професійний бариста продемонструє відвідувачам, як можна з легкістю приготувати смачні кавові напої у себе вдома. Головне - мати під рукою свіжозварену каву і, звичайно, техніку Philips, що при мінімумі зусиль подарує максимум задоволення. Запрошуємо усіх, кому смакує ароматна кава і тих, хто лю...
02.12.2014

Двадцятирічна історія «Фокстрот» у 45 секундах

Національна торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» випустила ролик до свого 20-річчя. Творцем рекламної саги, що оповідає про шляхи становлення, розвитку та зростання найбільшої мережі побутової техніки та електроніки в Україні, стало агентство Tabasco. - «Фокстрот» - це національна компанія, яка перебувала у витоків створення цілої галузі торгівлі побутової техніки та електроніки. Команда Tabasco запропонувала своє бачення таким чином, щоб показати віхи розвитку мережі. За 20 років нашої роботи змінювалися технології, магазини, але незмінним залишався фокус компанії на потреби покупця. Ми впевнені, що наші клієнти відчують свою п...
01.12.2014

Дві презентації від «Фокстроту» – одна європейська стратегія

«Європейські дні торгівлі», що пройшли 25-28 листопада у Київському національному торговельно-економічному університеті, стали громадською платформою для обговорення європейських стандартів у вітчизняній торгівлі - сучасних тенденцій, інновацій, питань наукової, законотворчої, освітньої сфер, презентації проектів, спрямованих на підвищення якості роботи галузі «Європейські дні торгівлі» розпочалися з круглого столу «Європейський вимір розвитку торгівлі в Україні» у конференц-залі Київського національного торговельно-економічного університету (КНТЕУ). Учасниками заходу стали представники Міністерства економічного розвитку і торгівлі У...
25.11.2014

«Фокстрот» - за здоров'я та безпеку нації

8 листопада 2014 року в Полтаві відбувся традиційний відкритий турнір з тхеквондо «OLYMPIC STAR». Понад 400 юних українських спортсменів з різних куточків України змагалися за нагороди і головний кубок змагань. Торговельна мережа «Фокстрот» підтримує «OLYMPIC STAR» вже кілька років поспіль з метою залучення молоді до активного та здорового дозвілля - занять спортом. А вибір тхеквондо як техніки самооборони без зброї для демонстрації цієї мети є додатковим нагадуванням про власний соціальний проект компанії - «Школа безпеки», направлений на турботу про здорову життєдіяльність дітей. Щоб дитина відчувала себе більш захищеною, а її батьки були ...
19.11.2014

Святкове відкриття магазину «Фокстрот» у Києві

20-23 листопада 2014 року в ТРЦ «Проспект» відбудеться урочисте відкриття магазину «Фокстрот», де покупців порадують знижками, спеціальними пропозиціями і сюрпризами* Новий супермаркет стане 23-м магазином мережі в Києві та 223-м - в Україні. Провідний ритейлер обрав у партнери «Проспект» невипадково: ТРЦ розташувався на Лівому березі столиці за адресою: вул. Червоногвардійська, 1-б, що зручно для обслуговування покупців Дніпровського, Дарницького районів Києва, а також жителів міста Бровари. Магазин «Фокстрот» загальною площею 1328 квадратних метрів, торговою - 1044 квадратних метрів - яскравий зразок діалогу з покупцем на новому рівні, пок...
13.11.2014

Європейський підхід до маркування побутової техніки

Ритейлери, імпортери, представники державних і громадських організацій захисту прав споживачів України знайшли взаєморозуміння, обговорюючи єдиний в торгівлі посібник про особливості маркування побутової техніки та електроніки.11 листопада 2014 року в Європейській Бізнес Асоціації фахівці торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» разом з викладачами Київського національного торгово-економічного університету презентували методичний посібник: «Маркування електропобутових товарів і телерадіотоварів: керівництво для співробітників роздрібної торгівлі». Дослідження позитивно оцінили учасники презентації - «Metro», «Sony», «Whirlpool», «Ele...
10.11.2014

Соціальні виклики сьогодення очима студентів

30 жовтня 2014 року кафедра маркетингу Львівського національного університету імені Івана Франка за підтримки торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» провела конкурс студентських маркетингових проектів на тему «Соціальна реклама - виклики сучасності» Ця тема була обрана не випадково, так як за часів глибоких політичних і економічних перетворень у державі соціальні питання набувають ще більшої актуальності та гостроти. Експертом і партнером заходу виступила торговельна мережа «Фокстрот», сприяючи виявленню професійних якостей студентів у галузі маркетингу та розкриттю їх творчого потенціалу в процесі створення реклами. Учасники конк...
04.11.2014

«Фокстрот» реалізує благодійний проект «Ми разом»

16 жовтня 2014 року в магазинах торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» стартував благодійний проект «Ми разом», спрямований на збір допомоги сім'ям вимушених переселенців зі східних областей України та Криму. Для цього проекту була розроблена і запропонована покупцям спеціальна сувенірна продукція, вся сума від продажу якої буде перерахована на рахунок благодійної організації «СОС Дитячі містечка» в кінці 2014 року. - «Фокстрот» - не просто успішний бренд з 20-річною історією, а дещо більше. Як українська торговельна марка, під якою розвиваються магазини в 115 населених пунктах країни, «Фокстрот» об'єднує своїх клієнтів, жителі...